2 Nisan 2019 Salı

Gerilim Filmi : 9 Dead

Herkese merhabalar efenim...

En sevdiğim film türüyle karşınızdayım.Bu filmin türüne "gerilim" dedim ama bunun şöyle bir açıklaması var: bir kaç kişi nedeni bilinmeyen bir şekilde bilinmeyen biri tarafından ya kaçırılır ya da bir ortama düşerler(kendi istekleriyle de olabilir) ve tek mekanda yapılan çekimde insanlar o ortamda zekalarıyla ya da yaşama iç güdüleriyle kaçmaya çalışırlar bu film türünün bir ismi var mı :D Ben kısaca psikolojik gerilim diyebiliyorum ama bu tarz filmlerden öyle çok var ki bulabildiğim hepsini izlemek istiyorum acayip zevk alıyorum izlerken genelinin sonu pek tatmin edici olmuyor ama süreci izlemek bence oldukça eğlenceli oluyor insanların yaşama iç güdüsüyle neler yapabileceği benim her zaman ilgimi çeken bir şey oldu :)

Dokuz farklı kişi birbirine bağlanmıştır. Kurtulmaları ise yine birbirleriyle anlaşmalarına bağlıdır. Fakat belli bir süre de çözemezlerse teker teker on dakika arayla ölüme gidecekler.

Nine Dead (2010)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...