Ana içeriğe atla

Kitap : Beyaz Zambaklar Ülkesinde Grigoriy Petrov

Herkese merhabalar efenim ...

Kitap postu yazmayı o kadar uzun zaman oldu ki ! İşte çalıştığım zaman yoğunluktan ve yorgunluktan işten çıktıktan sonra tekrardan KPSS'ye çalışıcam derken kitap okumayı resmen unuttum.Allahtan İzmir Kitap Fuarına gidip kitap okuyan ve kitap okumaya teşvik eden insanlarla ve görüntülerle karşılaştım ve yeniden bir sürrü kitap satın alıp kitap evrenine yeniden döndüm. Elimde kitap olmayan bir dönemim çok az olmuştur illa ki bir kitabı okurum biri biter biri başlar benim için buna uzun bir süre ara vermek hiç bana göre değil :/

Uzun bir aradan sonra fuardan aldığım bir kitap ile geri dönüş yaptım.Çalışırken sosyal bilgiler öğretmeni olan bir arkadaşım bu kitabı tavsiye etmişti bana o zamanlar kitap okumaya vaktim olmadığı için pek ilgilenememiştim ama fuarda kitabı görünce kardeşimde okumak isteyince aldım ve okudum.Bu kitap Mustafa Kemal Atatürk'ün de okuduğu ve tüm öğrencilere,öğretmenlere özellikle de askerlikle ilgili olan herkese okumasını tavsiye etmiş. Finlandiya'nın eğitim,ekonomi ve kalkınma politikasını en başından en sonuna kadar açıklayıcı ve örnekleyici bir üslupla anlatmış yazar.Benimde sizlere tavsiyemdir :)

Beyaz Zambaklar Ülkesinde ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…