27 Nisan 2019 Cumartesi

Kitap : Beyaz Zambaklar Ülkesinde Grigoriy Petrov

Herkese merhabalar efenim ...

Kitap postu yazmayı o kadar uzun zaman oldu ki ! İşte çalıştığım zaman yoğunluktan ve yorgunluktan işten çıktıktan sonra tekrardan KPSS'ye çalışıcam derken kitap okumayı resmen unuttum.Allahtan İzmir Kitap Fuarına gidip kitap okuyan ve kitap okumaya teşvik eden insanlarla ve görüntülerle karşılaştım ve yeniden bir sürrü kitap satın alıp kitap evrenine yeniden döndüm. Elimde kitap olmayan bir dönemim çok az olmuştur illa ki bir kitabı okurum biri biter biri başlar benim için buna uzun bir süre ara vermek hiç bana göre değil :/

Uzun bir aradan sonra fuardan aldığım bir kitap ile geri dönüş yaptım.Çalışırken sosyal bilgiler öğretmeni olan bir arkadaşım bu kitabı tavsiye etmişti bana o zamanlar kitap okumaya vaktim olmadığı için pek ilgilenememiştim ama fuarda kitabı görünce kardeşimde okumak isteyince aldım ve okudum.Bu kitap Mustafa Kemal Atatürk'ün de okuduğu ve tüm öğrencilere,öğretmenlere özellikle de askerlikle ilgili olan herkese okumasını tavsiye etmiş. Finlandiya'nın eğitim,ekonomi ve kalkınma politikasını en başından en sonuna kadar açıklayıcı ve örnekleyici bir üslupla anlatmış yazar.Benimde sizlere tavsiyemdir :)

Beyaz Zambaklar Ülkesinde ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...