16 Nisan 2019 Salı

Tayvan Dizisi : Tree in the River

Herkese merhabalar efenim...

Ben bu diziyi çok sevdim ! Özellikle de baş rolde ki adamı :D Daha önce başka bir dizi de ikinci rol olarak görmüştüm "bu adamda tam bi baş rol ışığı var neden ikinci rolde" diye düşünmüştüm ki adam bir çok dizi de baş rol oynamış sanırım o sıra parası mı bitti naptı da ikinci rol olmayı kabul etti bilemiyorum :D Bu arada dizi 2018 dizisi o yüzden adam baya yaşlanmış ama hala çok tatlı hele de buradaki rolünde daha da tatlı.Bir çiftin evlilikten sonra hayatlarının nasıl geliştiğini ve boşanma aşamasına nasıl geldiklerini anlatıyor biraz taraflı davranıp elbette kadını haklı buldum ben :D Bu arada dizi de insanların karakterleri sürekli olarak hayvanlara benzetiliyor ve sürekli bu konuda diyaloglar ve mekanlar görüyoruz.

Tree in the River

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...