Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Eylül, 2019 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Türk Dizisi : Her Yerde Sen

Herkese merhabalar efenim,
Biliyorsunuz ki her yaz sonunda geleneksel olarak Türk yaz dizilerini izler toplu olarak bir postta yer verirdim ama bu yaz devamlı olarak izlediğim tek dizi şu an hala devam eden ve bu hafta 16.bölümü yayınlanacak olan "Her Yerde Sen" dizisi.Zeynep Bastık'ın sesiyle başlayan dizi (Inro) Furkan Andıç ve Aybuke Pusat ile devam ediyor.Normalde Aybuke'yi hiç güzel bulmam hiçte sevmem bana çok soğuk bir kadın gibi gelir o yüzden Furkancığımın yanına şöyle daha cıvıl cıvıl bir kadın karakterde biri olsun isterdim ama böyle de dizi oldukça güzel en azından son bölümlere kadar.Konu itibariyle tam bir Kore dizisini andırdığı için de sevdim sanırım diziyi ayrıca ezik taşra kızı yerine başarılı bir iç mimar kadını görmek benim gözlerimi yaşartıyor ayrıca saf ve masum da değil kızımız tamam iyi bir kız ama yeri gelince çirkeflik yapmasını da biliyor.(Bazı Kore dizilerinde ki çirkef kadınlara biz dizilerimiz de ne zaman yer vericez baş rol olarak bilem…

Kore Dizisi : I Wanna Hear Your Song

Herkese merhabalar efenim,
Yine inanılmaz heyecanlı başlayıp sonlarına doğru işin bütün heyecanını ve keyfini kaçıran bir Kore dizisi ile daha karşınızdayım.Baş roldeki oyuncuları daha önce dizilerde gördüm ama öyle çokta fanları değildim ama bu dizi de ben ikilinin kimyasını tutturdum ve normal bir romantik komedi dizisinden farklı olarak ortada bir cinayet olayı ve aralarında ki yakınlaşmanın da daha çok intikam etrafında döndüğü için beni epey umutlandırmıştı ama Koreli senaristler yine "bir dizi nasıl çok iyi başlanıp sonradan sıkıcılaştırılıp berbat edilir" konusunda master yaptıkları için beni bu son aslında çokta şaşırtmadı :/

Konusu:
Dizi, bir cinayetin işlendiği gün ile ilgili hiçbir şeyi hatırlamadığını fark eden Hong Yi-Young (Kim Se-Jeong) ve bu cinayetle ilgili gerçeği bulmakta ona yardım eden Jang Yoon’un (Yeon Woo-Jin) etrafında dönmektedir.

Karakterleri:
Yeon Woo-Jin dizide bir piyanist olan Jang Yoon karakterini canlandırmaktadır. Bir piyanist olmasına rağme…

Kitap - Sadakat İnci Aral

Herkese merhabalar efenim,
Türk edebiyatından değişik yazarlardan (daha önce okumadığım) kitaplar okumaya tam gaz devam ediyorum ! Yeni işimde rehberlik kadromuz olduğu için diğer işimde olduğu gibi tüm işler bana kalmıyor ve kitap okumaya ayıracak aha fazla zamanım oluyor o yüzden geçen sene sadece 24 kitap okuduğumun ayıbını bu sene telafi etmeye çalışacağım ve çok daha fazla kitap okuma hedefi koydum kendi kendime.Yakında maaşımı da alacağım için internetten de kitap siparişi verebilirim ama arada kütüphaneden de bu tarz yazarların kitabını alıp okumak istiyorum.

İnci Aral'ın dilini oldukça beğendim ağdalı bir dil kullanmasına rağmen şaşırtıcı bir şekilde akıcı anlatıyor.Sanırım olaylar ve duygular yoğunlukta olduğu için tabi bir de saplantılı bir aldatma hikayesi okuduğumuz için 300 sayfayı 2 günde iş yerimde okuyup bitirdim.Kitap çok başarılı olmasına rağmen böyle kadınlara ve erkeklere acayip sinir olduğum için kitabı okurken çoğu yerden içime sıkıntılar çöktü ama maalesef k…

Kore Dizisi : Moment At Eighteen

Herkese merhabalar efenim,
Eylül ayı demek "okul sezonu" başladı demek olduğu için ben de temaya uymak açısından Eylül ayını bir Kore okul dizisi ile bitirmek istedim şu sıralar.Dizideki hiç bir oyuncuyu tanımıyorum ki zaten dizinin amacı da çaylak oyuncuları halka tanıtmak ve sevdirmek olduğunu düşünüyorum ki bene bu çaylak oyuncuları ileri zamanlarda diziler de daha çok göreceğiz gibi hissediyorum.

Dizi, 18 yaşındaki bir grup lise öğrencisinin etrafında dönmektedir. Choi Joon-Woo (Ong Seong-Wu) transfer olduğu yeni okulunda iki öğrencinin hayatına dokunur ve onları içinde bulundukları ruhsal bunalımdan kurtarır.

Youtube - Vlog 43 : İzmir / Picasso Sergisi,Alavara,It-Chapter 2

Animasyon : Toy Story Serisi

Herkese merhabalar efenim,
Bugün sizlere çok sevdiğim bir Disney animasyon serisinden bahsedicem.Bu yıl serinin dördüncüsü yayınlandı ve küçüklüğünden beri takip edenler bunu coşkuyla karşılayıp sinemalara akın etti.Ben bu seriyi 24 yaşımda izlemekten biraz utanç duyuyorum açıkçası keşke benim de küçüklüğümden bu yana izlediğim bir seri olsaydı,olmamasına rağmen beni çocukluğumun o masum zamanlarına kavuşturdu ve özlemimden ağlatmayı başardı.

Toy Story (1995)

Buzz Lightyear adlı yeni çıkan oyuncak, Andye hediye edilir. Oyuncağı çok seven Andy, eski gözdesi Şerif Woodye olan ilgisini yitirir. Bir gün Buzz yanlışlıkla pencereden aşağı uçunca, herkes Woodynin onu öldürdüğüne inanır. Woody, kendisini kurtarabilmek için Buzzın arkasından giderek onu geri getirmeye karar verir. Fakat ikiliyi dış dünyada büyük tehlikelerle dolu maceralar beklemektedir.



Toy Story 2 (1999)

Andy'nin tatil için bir kovboy kampına gitmesi sonucunda oyuncakları kendi başlarına kalırlar. Kafasını ilginç oyuncakla…

Aksiyon Filmi : Anna

Herkese merhabalar efenim,
Dün akşam işte çok yoruldum eve gidince yemeğimi yedikten sonra hemen açtim bi film patlatayım dedim.Bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum izlediğime de çok memnun oldum kadın milleti pataklarken ohh içimin yağı eridi vallahi.Konu bakımından Ajan Salt ve Red Sparrow filmlerini anımsatsa da bana vallahi bin defa daha aynı konulu filmlerden çekseler bin defa daha oturur keyifle izlerim herhalde çünkü kadın ajanlara ba-yı-lı-yo-rum :)

Ünlü rus oyuncu Sasha Luss'nın başrolünde görev yaptığı filmde canlandırdığı Anna Poliatova çok güzel bir kadındır ve modellik yapmaktadır. Aslında yaptığı işi gizlemenin daha kolay bir yolu yoktur muhteşem güzelliğinin altında çok profesyonel bir suikastçi vardır. Son görevi sonrasında başı biraz belaya girecek ve yeni alacağı görev hiç kolay olmayacaktır.

Korku Filmi : It - Chapter 2

Herkese merhabalar efenim,
Geçen perşembe iznim olduğu için kız kardeşimle birlikte sinemaya gittik ve ayıla bayıla izlediğimiz bir Stephen King klasiği olan It'in ikinci kısmını izledik.Açıkçası ben birinci kısmından daha çok sevdim çünkü daha çok güldüm :D Evet korku filminde güldüm çünkü korku filminden daha çok bir kara mizah gibiydi sinemada izlediğim ilk yabancı korku filmi olmasına rağmen evet aynen bu tepkileri verdim.Ben açıkçası verdiğim paranın hakkını verdiğini düşünüyorum çünkü bana kız kardeşim üniversiteye gitmeden birlikte eğlenceli zamanlar geçirmemizi sağladı.

Filmin herhalde tek kötü tarafı aşırı uzun olmasıydı çok fazla gereksiz sahneler vardı :/

Şeytan palyaçonun geri dönmesi ile yirmi yedi yıl sonra yeniden bir araya gelen Ezikler Kulübü üyelerinin hikayesini konu ediyor. Aldığı yenilginin üzerinden geçen yirmi yedi yılın ardından Pennywise, Derry kasabasına geri döner. Ezikler Kulübü’nün üyelerinin her biri bir yana savrulmuş, sadece Mike kasabada yaşamını s…

Kitap - Nohut Oda Melisa Kesmez

Herkese merhabalar efenim,
İş yerindeyken 1 günde okuyup bitirdiğim bir içinde öyküler olan bir kitap var bugün kitap postumuzda.Şu sıra hap niyetine öykü okur oldum bu beni oldukça rahatlatıyor ama sadece izin günlerimde kütüphaneye gidebildiğim için (hafta da 1 kere ) çabuk bittikleri için geri kalan günlerde okuyacak bir şey bulamıyorum daha maaşımı almadan elimde kalan parayı kitaplara yatırmak da pek istemiyorum açıkçası o yüzden şu sıra kitapsız kaldım desem yeridir.

Melisa Kesmez benim kitap bloglarında çok duyduğum övülen bir yazardı o yüzden kütüphane de bu kitabı görünce ben de kendisine bir şans vermek istedim.Kitap günlük yaşamdan öyküler oluştursa da bana daha çok anı kitabıymış gibi geldi ama büyük olasılıkla kurgu elbette oradaki olaylar ve kişiler kitap hakkında detaylı bir araştırma yapmadığım için bilemeyeceğim elbette ama bu tarz dinlendiren bizden özellikle de "kadın" öyküleri okumak oldukça hoşuma gidiyor.

Kore Dizisi : Doctor John

Herkese merhabalar efenim,
Güncel Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz.Doktorlu dizileri çok fazla sevmediğimi söylemiştim ama Ji Sung Oppamız baş rolde oynayınca ve bende onun o muhteşem yüzünü ve o muhteşem oyunculuğunu özlediğim için diziyi izlemeye başladım.Aslında diziyi biriktirdikten sonra izlemek ve bir çırpıda bitirmek istedim ki öyle de oldu.Dizi genel anlamda ortaydı bence Ji Sung'a dram tarzı rollerden çok uçuk kaçık adam rolleri daha çok yakışıyor o yüzden bu roldeki halini çok fazla sevemedim.Dizi başlarda heyecanlı olsa da beni oldukça sarsa da sonradan tipik bir Kore dizisi edasıyla devam etti ve bitti.

Konusu:
Dizi, ağrı tedavisi konusunda uzmanlaşmış bir grup doktorun etrafında dönmektedir. Bu doktorlar, hastaların çektiği gizemli ağrıların nedenini bulmaya çalışırlar.

Karakterleri:
Ji Sung dizide dahi bir anesteziyoloji uzmanı olan Cha Yo-Han karakterini canlandırmaktadır. Aynı zamanda, tıp fakültesinin en genç anesteziyoloji profesördür. Hastalara 1…

YouTube - Vlog 42 / 88.Enternasyonel Fuarı - Manga,Mor ve Ötesi,Edis

Kitap - Agatha'nın Anahtarı Ahmet Ümit

Herkese merhabalar efenim,
Ahmet Ümit okumayı oldukça uzun zamandır istiyordum ama bir türlü nasip oluyor derken kütüphanede görünce alıp bi okumak istedim.İnce olan bir kitabını seçtim tarzını algılayıp anlayabilmek için ve kısa hikayelerden oluşan bir kitap çıktı anladığı göre Ümit'in meşhur Nevzat Polis'in maceralarından kısa kısa derleme yapılmış ben okurken zevk aldım açıkçası daha başka kitaplarını da okumak istedim anlatım tarzı ve olaylar oldukça iyiydi ki ben öyle çok polisiye okumayı seven biri değilimdir.

Polisiye de en sevdiğim Agahta Christie okumaktır zaten bu kitapta asıl bu yüzden benim çok dikkatimi çekti. Christie'nin İstanbul'a geldiği zamanlardan bir polisiye hikaye ile başlıyor kitap daha sonrasında başka hikayelerle devam ediyor.

Kişisel - Bloğum 6 Yaşında !

Herkese merhabalar efenim,

18 Eylül 2013 tarihinde kurulan bloğum artık 6 yaşında ! Bu sene neler yaptım,neler izledim,neler okudum şöyle bir rapor çıkarmak istedim kendimce :)



Bu yıl neler yaptım :

1-Doğru Statü Eğitim Kurumunda Rehberlik Öğretmeni olarak işe başladım !



2-Retro Festivaline katıldım !



3-İzmir / Tire gezisi !



4-İlk Öğretmenler Günümü kutladım !



5-Travma Sempozyumuna katıldım !



6-"Maskeliler" adlı tiyatro oyununu izledim !



7-"Kırkından Sonra" adlı tiyatro oyununu izledim !



8-Birgi / Bozdağ / Ödemiş gezisi !



9- Şirince / Kuşadası gezisi !



10-Kuladokya gezisi !



11-İşten ayrıldım,kendime ve sevdiklerime daha çok zaman ayırdım !



12-24.Yaş Günümü kutladım !



13-24.İzmir Kitap Fuarına katıldım !



14-Gaziemir 23.Nisan Çocuk Şenliğine katıldım !



15-Mehmet Erdem Konseri !



16-BAL Ayran Şenliğine katıldım !



17-Yüksek Sadakat Konseri !



18-Kardeşimin lise mezuniyetine katıldım !



19-İzmir / Foça gezisi !