11 Eylül 2019 Çarşamba

Kore Dizisi : Love Affairs in the Afternoon

Herkese merhabalar efenim,
İşe başlayalı ne çabuk 1 hafta geçti anlamadım bile.Bu hafta deneme sürem bitti ve bugün sözleşme imzaladık yeni iş dönemim böylece başlamış oldu.Kendim için bu konuda hayırlısını diliyorum :D
Eylül gelmesiyle birlikte fuar zamanı da başladı 2 gündür fuarlarda olduğum için buralara uğrayamadım :)

Neyse efenim geçen haftalarda izleyip bitirdiğim bir güncel bir Kore dizisinden bahsedecek olursak,aldatma konulu filmler ve diziler Kore de iyiden iyiye yaygınlaşmaya başladı ben pek bu tarz dizileri sevmesem de dizisiz kaldığım zamanlarda izliyorum :) Dizi genelde dram üzerinden seyrettiği için öyle aman aman çok sevemedim ama dediğim gibi dizisiz kalınırsa bi bakılabilir :)


Love Affairs in the Afternoon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...