19 Eylül 2019 Perşembe

Kitap - Agatha'nın Anahtarı Ahmet Ümit

Herkese merhabalar efenim,
Ahmet Ümit okumayı oldukça uzun zamandır istiyordum ama bir türlü nasip oluyor derken kütüphanede görünce alıp bi okumak istedim.İnce olan bir kitabını seçtim tarzını algılayıp anlayabilmek için ve kısa hikayelerden oluşan bir kitap çıktı anladığı göre Ümit'in meşhur Nevzat Polis'in maceralarından kısa kısa derleme yapılmış ben okurken zevk aldım açıkçası daha başka kitaplarını da okumak istedim anlatım tarzı ve olaylar oldukça iyiydi ki ben öyle çok polisiye okumayı seven biri değilimdir.

Polisiye de en sevdiğim Agahta Christie okumaktır zaten bu kitapta asıl bu yüzden benim çok dikkatimi çekti. Christie'nin İstanbul'a geldiği zamanlardan bir polisiye hikaye ile başlıyor kitap daha sonrasında başka hikayelerle devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...