27 Eylül 2019 Cuma

Kore Dizisi : Moment At Eighteen

Herkese merhabalar efenim,
Eylül ayı demek "okul sezonu" başladı demek olduğu için ben de temaya uymak açısından Eylül ayını bir Kore okul dizisi ile bitirmek istedim şu sıralar.Dizideki hiç bir oyuncuyu tanımıyorum ki zaten dizinin amacı da çaylak oyuncuları halka tanıtmak ve sevdirmek olduğunu düşünüyorum ki bene bu çaylak oyuncuları ileri zamanlarda diziler de daha çok göreceğiz gibi hissediyorum.

Dizi, 18 yaşındaki bir grup lise öğrencisinin etrafında dönmektedir. Choi Joon-Woo (Ong Seong-Wu) transfer olduğu yeni okulunda iki öğrencinin hayatına dokunur ve onları içinde bulundukları ruhsal bunalımdan kurtarır.

Moment at Eighteen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...