6 Ekim 2019 Pazar

Gizem Filmi : In The Shadow Of The Moon

Herkese merhabalar efenim,
Kız kardeşimle babam İstanbul'a gidince anneciğimle bir kaç gün yalnız kaldık.Hadi anne kız patlatalım mısırları film gecesi yapalım dedik annem babam olmadığı için "gece korkarım ben" deyip korku filmi izlettirmedi oysa ki biliyorsunuz ki Ekim ayında korku filmi maratonu yapmaya karar vermiştim ama annemin özel isteği üzerine bir gizem filmi açtık ve iyi ki de açtık film bir Netflix filmi ve 2 saat sürüyor.2 saat sürmesine rağmen içine çeken zamanın nasıl geçtiğini anlamayacağınız kadar akıcı bir film konu gerilim,gizem tadında başlayıp daha sonra daha başka yerlere gitti sonunu ben daha önce bu tarz filmlere idmanlı olduğum için ben hemen anladım ama annem biraz anlamakta problem çekti  o yüzden film bittiğinde anneme de ne anladığımı anlatmak zorunda kaldım :)

9 yılda bir ortaya çıkan bir seri katilin peşine düşen bir polis memurunun yaşadıklarını konu alıyor. Katil öyle farklı bir şekilde kurbanlarını avlıyor ki, davayı çözmek isteyen dedektifler en ince ayrıntılara kadar inceleseler de elleri boş dönüyorlar. Katile kafayı takan polis memurumuz ise tam anlamıyla yemiyor, içmiyor ve delil topluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...