8 Ekim 2019 Salı

Kitap - Elit Kiera Cass

Herkese merhabalar efenim,
Serinin ilk kitabındaki postumda güya araya başka bir kitap alır seriye arada okumaya devam ederim demiştim ama araya alacağım kitapları kız kardeşim İstanbul'a götürmüş bu yüzden seriyi üst üste okuyup bitirmeye karar verdim.Serinin 2.kitabı olan Elit'te saraya giden 35 kız artık 6 kişi kaldı serinin ilk kitabında seriye giriş kitabı olduğundan bahsetmiştim bu kitapta da açıkçası umduğumu çok fazla bulamadım beni bir iki kere distopik kısımları anlatırken heyecanlandırmayı başardı ama onun dışında baş karakter olan kızın 2 erkek arasında sürekli gidip gelmesini çok sıkıcı buldum baş karakterdeki erkekle olan aşkına çok fazla saygım kalmadı karakterler tam bir ergen gibi davranıyorlar (gerçi zaten 17 yaşındalar). Seride ki hiç bir karakteri sevemedim ki buna baş karakterler de dahil mecbur serinin 3.kitabını da satın aldığım için okuyacağım ve onunda postunu girip artık bir seriyi daha kütüphaneme kaldıracağım.


elit kiera cass ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...