21 Ekim 2019 Pazartesi

Romantik Komedi Filmi : Tall Girl

Herkese merhabalar efenim,
İzin günlerim artık pazartesi olduğu için uzun zaman sonra izin günümde tüm gün evdeydim daha çok oyun videosu izledim aslında kafamda bir türlü izleyemediğim korku filmlerini izlemek vardı (Ekim ayı korku zamanı olacaktı güya ) ama Netflix de bu filmi görünce dikkatimi çekti ve izledim.Normalde bu tarz ergen filmleri beni ağlatmaz ama ağladım bu sefer çünkü baş roldeki kızın hissettiklerini çok iyi anlıyorum !

Baş rolde ki kızımızın boyu 1.87 benim 1.78 ama genel Türkiye kadın ortalamasına göre oldukça uzunum.Bu kızımızda Amerika kadın ortalamasından oldukça uzun ve lisede hayat yeterince zorken bir de bu farklılık onun hayatından daha da zorluk yaratır.Otobüs,uçak gibi yerlere sığmamak,kıyafetlerin olmaması,saçma sapan yerlere kafanızı vurma,diğer kız arkadaşlarınızın yanında çok sırık gibi durduğunuz için kendinizi tuhaf hissetme gibi şeylerin yanında boyunuza ygun bir sevgili bulamamanız da oldukça büyük bir problem :/

Clara Wilsey, Griffin Gluck, Sabrina Carpenter, Paris Berelc, Anjelika Washington, Ava Michelle, Rico Paris, and Luke Eisner in Tall Girl (2019)

1 yorum:

  1. Fragmanını izleyince zaten merak etmiştim şimdi daha da katlandı merakım, en kısa zamanda izleyeceğim 😊 Yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum 👐

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...