28 Kasım 2019 Perşembe

Biyografik Film : Naim

Herkese merhabalar efenim,
Dün akşam sevdiceğimle birlikte bu filme gittik.Mustafa Uslu'nun bu tarz filmler yapmayı sevdiğini daha önce Ayla,Müslüm gibi yapımlarından biliyoruz.Müslüm'ü izlemek daha nasip olmadı bana ama Naim'i sinemada izleyebildim hem de bazı sahneler de ağlaya ağlaya :)
Gerçekten Naim Süleymanoğlu'nun gençliğine çok benzer birini bulmuşlar : Hayat Van Eck.Kendisi daha önce "Daha" filminde de oynamış (onu da daha izleyemedim).Yetkin Dikinciler,Ismail Hacıoglu,Bülent Alkış,Gürkan Uygun gibi isimler de Naim'in kadrosunda yer alıyordu.Cep Herkülü Naim'in çocukluğundan Seoul Olimpiyatlarında ki başarısına kadar 2.5 saatte izledik.Bazı sahneleri bana gereksiz uzun geldi ama sinematik estetiği sağlamak için bu kadar uzattıklarını düşünüyorum :)


Cep Herkülü: Naim Süleymanoglu (2019)

1 yorum:

  1. Gündemde olan bir film. Henüz izlemek nasip olmadı. İnşallah izlerim.

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...