2 Kasım 2019 Cumartesi

Çin Dizisi : My Girlfriend is an Alien

Herkese merhabalar efenim,
Dizi gündemimize bir Çin dizisi ile devam ediyoruz.Bu dizi Çin de TV ekranlarında yayınlanıyor mu bilemiyorum ama ben YouTube dan yarısını Türkçe alt yazılı yarısını da İngilizce alt yazılı şeklinde izledim.Uzaylı adamlara alışmıştık ama bu sefer baş roldeki kızımız uzaylı olunca işler daha da komik oldu bence buna benzer bi tadı en son ''Legend of the blue sea'' dizisinden almıştım.Tabi ki aşırı saçma şeyler de vardı dizinin içinde ama izlemesi eğlenceli çerezlik bir diziydi :)

My Girlfriend is an Alien

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...