3 Kasım 2019 Pazar

Tayland Dizisi : Jao Sao Jum Yorm

Herkese merhabalar efenim,
Tayland dizisi izlemeyeli uzun zaman oldu ama yeni favorilerimden biri olan Tay aktör Mick Tongraya'nın bütün dizilerini izlemeyi kafaya koydum hem aşırı tatlış olmasından dolayı hem de oyunculuğu hem de Tayland da ki bütün güzel kadınlarla oynadığı için Romantik Komedi dizileri acayip iyi oluyor.Gerçi bu dizi benim için yılan hikayesi oldu o ayrı bir konu Türkçe çevirisi çok sonradan geldi ben yine yarısını İngilizce alt yazı yarısını Türkçe alt yazı şeklinde izledim bu tatlış adamın 2019 da çektiği bir dizi daha var onu da çok izlemek istiyorum ama ne İngilizce halini ne de Türkçe halini bulabildim o çevrilene kadar bu dizisiyle idare edicez artık :)

Jao Sao Jum Yorm


1 yorum:

  1. Türkçe alt yazılı hiçbir stede yok nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...