17 Eylül 2020 Perşembe

Kişisel - Bloğum 7 Yaşında !

Herkese merhabalar efenim,

Bu bloğu kuralı tam 7 yıl oldu bugün ! Her yıl yaptığım gibi bu yılda neler yaptığıma dair bir post oluşturmak istedim ama diğer yıllara nazaran çalışmaktan başka bir şey yapamamışım bu yıl maalesef güzel başladığım  yılın başında farklı farklı planlar kurarken koronanın araya girmesiyle bütün planlarım suya düştü elbette bize de elimizdekilerle yetinmek ve şükretmek kaldı :)


1-Radikal Eğitim Kurumlarında işe başladım


2-Nazarköy,Kımız At çitliği,çiniliköy turuna katıldım



3-İzmir Kitap kulübüne katıldım


4-İlk defa okullarda seminer verdim



5-Karaburun Nergis Festivaline Katıldım



6-25. Yaşımı Kutladım


7-Hayatımda ilk defa pandemi gördüm


8-Marmaris'e gittim


9-Yeni insanlarla tanıştım ve çok iyi arkadaşlıklar kurdum



Kaç kitap okudum ? (93)


Kaç film izledim ? (74)


Kaç dizi izledim ? (34)





6 yorum:

  1. Daha nice senelerin ve güzelliklerin olsun.

    YanıtlaSil
  2. nice güzel senelere blogun ile birlikte size .

    YanıtlaSil
  3. Nice seneleree.. Bu şekilde 1 yıl neler yaptığına bakmak çok eğlenceli olmalı, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. heey maşallah maşallah zaten blogun kültür sanat danışmanlık rehberlik servisi gibii mesleğin gibi yanii, yıllardır düzenli olarak her şeyi yazıyosun film dizi kitap müzik, heey hatırlıyoom yıllar önceki aile tatilleriniziii, bloguna fotileri koyuyoduun :) işinde de hep başarılı ol her zaman kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh canım benim çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

      Sil
  5. Merhaba;
    Nice yaşlar ve paylaşımlar olsun o zaman
    Bloğunuza mail abonelik ve izleme butonu eklerseniz daha rahat takip edebiliriz:) Blog dünyasına hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...