19 Temmuz 2016 Salı

Maydanoz Time : Dizi - Black Mirror

Herkese merhabalar millet !

12 saat sonunda nihayet evimize -İzmir'e- varabildik.Memurların izni iptal olduğu için haliylen bizim de iznimiz oldu ve Amasya'dan eve dönmek zorunda kaldık.Normalde ek olarak bir de Marmaris tatilimiz vardı ama izin olmayınca o da maalesef iptal oldu.Neyse hafta sonları burada oyalanacağız iyi ki İzmir'de yaşıyoruz !

Neyse efenim bugünün asıl konusu 6 bölümü hupp diye resmen yalayıp yuttuğum ve ağzımı suyunu akıta akıta -iğrençleştim biliyorum- izlediğim çok uzun zamandan beri izlemeyi kafama koymama rağmen bi türlü denek getiremediğim bir İngiliz Mini dizisi olan Black Mirror var.

Aslında buna bir dizi değilde mini filmcikler diyebiliriz.Her bölümü film tadında izlenen farklı konulara ve oyunculara sahip olan bu film toplamda 2 sezon sürdü ve her sozunu 3 bölümden oluşuyor.Şiddetle her bölümünü mutlaka izlemeniz gerektiğine inandığım nadir dizilerden oldu diyebilirim keşke daha önceden izleseymişim zaten 1 günde bitirdim.

Bölümlerin tek ortak konusu sistemin oyunları,teknolojinin zararları diyebiliriz.

6 bölümden de resimler koydum altta.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...