24 Şubat 2018 Cumartesi

Kore Dizi - Just Between Lovers

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün ki dizi postumuz da 16 bölümlük bir Kore dizisi var.Konusu oldukça ilginç olmasına rağmen Kore'de de bizim ülkemizde de çok rağbet görmedi maalesef.Ben de ilk başlarda çok sevmemiş olsam da sonuna kadar yarım bırakmadan izleyebildim.Kategorisi Melodram olduğu için çok fazla sevilmedi sanırım ama hayatın içinden bir diziydi.İki enkaz altında kalan 
 insanın yıllar sonra buluşması ve enkaz altında geçirdikleri o anları tekrar tekrar kafalarının içinde yaşamaları... Bu iki kişi bu enkazın tekrarlanmaması için hayatlarını inşaat alanlarına adarlar.Biraz tesadüfi biraz daha kader olan bir aşk başlar :) 

Bu arada kadın ve erkek baş rolü ilk defa görüyorum oğlanı BTS grubundan Suga'ya çok benzettim nedense :D 

Just Between Lovers-P1.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...