Ana içeriğe atla

Maydanoz Time:Film-Göçebe

Herkese merhabalar efenim!Bu film postumuz da yıllar yıllar önce kitabını bir hevesle alıp okuduğum ama şu anda hatırlamadığım bazı olaylar sonucunda kitabı yarı da bıraktığımdan ne anlattığına dair filmini izleyene kadar hiç bir fikrimin olmadığı ama filmi izledikten sonra nereye koydum lan ben bu kitabı anaa 2.el kitapçılığa verdim herhalde dediğim ve için için üzüldüğüm bir film ile karşınızdayım.Evet gayet uzun bir cümle oldu farkındayım!Ben takıntılı bir manyağım malum beni az çok yazılarımdan tanıdınız artık bu takıntılarımdan biri de hiç bir kitabı dünyanın en sıkıcı kitabı da olsa yarım bırakamam bu kitap hayatımda yarım bıraktığım ilk kitap herhalde ama ne oldu da yarım bıraktım o kısmını inanın hiç hatırlamıyorum tee Alacakaranlık manyağı tipik bir ergen olduğum zamanlardı siz düşünün artık tee ne zamandı yani :)
Neyse biz gelelim filme bence gerçekten çok süper ve üzerinde durup düşünülesi bir filmdi.Son insan olsanız siz ne yapardınız?Psikolojik açıdan aslında bir çok alınması gereken mesajı içinde barındıran bir filmdi benim için kızın içinde 2 kişinin birden olması bir kendisi bir içinde ki uzaylı kız ile konuşması o sahneler gerçekten etkiliciydi.Ütopik uzay filmlerini gerçekten pek sevmiyorum fantezi boyutlarımı aşıyor malesef çok duymama rağmen Star Wars'ı bile açıpta izlemedim düşünün bende ki merakı yani(!) ama bu yaz izlenicek listeme de Bilge'nin(şu anda ki en yakın yakın hatta ekstra yakın arkadaşım oluyor her haltımız aynı olduğundan onun zevkine güveniyorum ve film listeme ekliyorum.)tavsiyesi...Sonuç olarak bence siz de bu filmi izlenicekler listenize biran önce ekleyin! :) Konusuna gelirsek:
Dünya bir uzaylı türünün istilasına uğramış ve maalesef insanlık virütik biçimde yayılan bu çok güçlü türe yenik düşmüştür. İnsan bedenlerine hiçbir zarar vermeden bilinçlerini ve ruhlarını ele geçiren ve Wanderer denilen bu tür bir şekilde dünyaya da barışı getirmiştir. İstila sonrası bedeni ve zihni ele geçirilmeden kalan bir avuç insan grubu yakalanmadan yaşamaya çalışmaktadır. Melanie Stryder'dan bu insanlardan biriyken Jared Hower adında hala 'insan' olan bir genç ile karşılaşır ve ikili çok geçmeden aşık olur. Güvenli bölgede olmadıkları için Melanie bir şekilde yakalanır ve istilacıların eline geçer. Bedeni ve zihni artık ele geçirilmiştir. Melanie'nin güçlü duygularını ve iradesini kullanarak yeryüzünde yaşayan son insanların yerini tespit etmeye çalışan güçler, genç kıza tam anlamıyla hakim olabilmişler midir? 
Alacakaranlık serisiyle dünyayı sallayan Stephenie Meyer'ın romanından bilim-kurgu ve gerilim sinemasının başarılı yönetmeni Andrew Niccol tarafından uyarlanarak beyazperdeye aktarılan filmin başrolünü ise genç oyuncu Saoirse Ronan üstleniyor.
Göçebe : Fotograf Max Irons, Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Max Irons
Göçebe : Fotograf Max Irons, Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Diane Kruger
Göçebe : Afis

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)