18 Mayıs 2014 Pazar

Maydanoz Time:Film-Hachiko Bir Köpeğin Hikayesi

Herkese yeni bir günden merhabalar efenim!Dün Star Tv'de ilk defa izlediğim ve gözlerime kan oturana,başım ağrıdan patlayıncaya kadar ağladığım bir Köpek filminden bahsetmek istedim bugün sizlere.Hayvanları aslına bakarsanız pek sevmem.Yani sevmem dediğim yolda falan görsem ayy ne kadar tatlıymış buu deyip kafasını okşamam yani ne bileyim garip geliyor biraz bana...Elbette hayvanlara zarar veren birini falan görürsem o caninin canını okur o hayvancağızı kurtarırım onun elinden...O kadar kızıyorum ki hayvanlar zarar verenlere Allah'tan bu zamana kadar hiç karşıma çıkmadılar.Allah'ın yarattığı bir canlı sonuçta o da senin ne hakkın var onun canını incitmeye pislik cani!Bak nasıl sinirlendim yine :) Neyse sizin anlayacağınız aşırı bir hayvan sevgisi yoktu içimde.Hele de köpek...Bu zamana kadar sadece korkardım köpeklerden hele de sokak köpeklerinden gerçi hala korkuyorum ama bir yandan da acıyorum onlara.Soğukta karda kışta biz kaloriferli evlerimizde keyif çatarken onlar aç bilaç ordan oraya sığınacak yer arıyorlar.Elbette ince insan diyoruz hep ama bence onlar kadar kötü olan insanların olduğunu da zannetmiyorum.İnsanoğlu ihtiyacını en azından konuşarak dile getirebilir ama hayvanların böyle bir yeteneği de yok malesef.Hatta şimdi aklıma bi mimi bi hikaye de geldi.Anlatmazsam çatlarım vallahi!Sokak kadınının biri ölmüş bir gün kadın öbür dünyaya gittiğinde sevapları günahları tartılıyormuş.Kadın kesin biliyormuş zaten ben zina yaptım yerim cehennemdir biliyorsunuz ki zina en büyük günahlardan biri...Kadının cennete gidilmesine karar verilmiş kadın şaşırmış nasıl olur falan diye meleğe sormuş melekte ona yaşarken sokak köpeklerine su ve kalmış yemeklerden verdiği için cennete gitmeye hak ettiğini söylemişler.Yani kadının günahlarını yardım ettiği sokak hayvanları temizlemiş derler.Hikaye tabi bu nerden bilek biz kadının ahiret sorgusunda ne yaşadığını öyle değil mi? :)
Neyse çenem düştü yine konudan saptım sapıttım.Asıl konuya filmimize gelicek olursak film öyle acıklı ki ühühü hatırladıkça ağlayasım geliyor.Aslında Japonya'da yaşanan gerçek bir hikayeden alınmış bu film.Hachiko denilen bir köpeğin ve sahibinin hikayesinin Amerikan halini yapmışlar.Sahibine çok düşkün bir köpek öyle düşkün ki karısından kızından bile kıskanır olmuş o halleri köpeğim öyle tatlıydı ki...Sahibini her sabah tren istasyonunuz önünde bekliyor hatta sahibi bir gün öldükten sonra bile bir nokta da tam 9 yıl bekliyor ve o köpekte o nokta da ölüyor...Ahh neyse daha fazla anlatmayayım da tadı kaçmasın en iyisi siz izleyin ühühü :( Bu arada Japonya'da köpeğin bir heykelini yapıp o vefalı köpeği ölümsüzleştirmişler...





Özel olarak ekleyeceğim notlarımda olacak elbette.Bu köpek hikayesiyle köpeklere kanım daha da ısındı diyebilirim açıkçası.Bir gün elbette kendi evim olacak işte o zaman bir köpek almaya karar verdim evime.Bizim de bir hikayemiz olur belki böyle...Spor yapmaya gittiğim zaman çok tatlış bir köpek gördüm hatta dayanamadım fotoğrafını da çektim gördüğünüz gibi yanımda ki su şişesinden hemen biraz su verdim azcık içti sonra kıçını dönüp yattı güneşin anlına pek havalıydı bizim ki :) Bu arada Gaziemir Belediyesini de burdan tebrik ediyorum yani parklara köpekler için su ve kakaları içinde özel bir çöp kutusu yapmış çok ama çok hoşuma gitti vallahi.Bu dünya hepimizin ve bu dünya onlarla güzel...Hepinize iyi pazarlar diliyorum ve kocaman gülümsüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...