30 Haziran 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Dizi-I Need Romance

Herkese Temmuz ayının ilk gününden merhaba!Keşke hemen Ağustos gelse diyorum...Nereyi kazanacağım açıklansa da şu üniversite işlerim hallolsa da gezmelere gitsek artık.Tek gezme tesellim yarın kızlarla Aynı Yıldızın Altında filmine gidicek olmamız ayrıca çok özledim canlarımı ühühü duygulancam bak şimdi eve tıkılı kalmak hiç bana göre değil hele de hava böyle güzelken ... Neyse biz gelelim taslaklarda sürünmekten can vermeye yaklaşmış bir Kore dizisine daha I Need Romance yani Romantizme ihtiyacım var acaba kimin yok ki? Kusura bakma da dizide ki kızda buldu bunuyor ayrıca senin romantizme değil resmen cinselliğe ihtiyacın var.İkisi farklı şeyler lütfen karıştırmayalım! Evet Kore sınırlarını oldukça aşan bir dizi diyebiliriz bir çok kişi eminim izlememiştir çünkü öyle çok büyük etkiler yaratan çok izlenesi bir dizi değil tek farkı dediğim gibi Koreliler de cinsellik televizyonda çok gösterilen bir şey değil hatta ve hatta öpüşmeyi dahi beceremeyen insancıklar (diyene bakın ben çok profösyenelim ya zaten saplıkta master yapmak üzereyim) anlayacağınız bol sevişme sahneli hatta bazı sahneleri ve diyalogları cidden çok aşırı olsada Amerikan filmlerinde ki kadar da değil elbette bizde ki RTürk izin vermez tabi böyle sahnelere onların RTürk'ün mezhebi biraz daha genişmiş herhalde.Aslında pek bilinmez bu dizi diyorum ama Kore'de pek sevilmiş olacak ki I Need Romance 2 ve 3 çekildi konu aynı ama oyuncular değişik sadece aynı konu hakkında 3 çift izlemiş oluyoruz yani hep aynı şeyler oluyor falan ben 2 yi de izledim de şimdi pek hatırlamıyorum ilk göz ağrısı diye 1 i yazmayı münasip gördüm zaten dediğim gibi birbirinin aynısı aslında daha çok aldatma üzerine kurulu ilki ayrıca başroldeki çift gerçekten çok tatlı hele de kız gözleri yanakları fora :)

Konusu:30'lu yaşlarındaki kariyer sahibi başarılı şehir kadınlarının evlilik, romantizim ve aile hayatı gibi kavramlara bakış açılarını, kavramlarla olan ilişkilerini konu alan başarılı bir romantik komedi dizisi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...