13 Haziran 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Iggy Azalea Fancy

Herkese mutlu cumalar efenim...TGIF!Yani Cumanız mübarek olsun :)
Neyse sululuğu bi tarafa bırakacak olursak bu yıl büyük bir çıkış yakalayan ve dişi Eminem olarak adlandırılan Iggy Azalea'yı açıkçası ilk bakışta pek sevememiştim ama sonradan dinledikçe yine bir ön yargımı daha kırdım ve bu güzel şarkısını keşfetmiş oldum Fancy yani I'm sı Fancy (Ben çok süslüyüm) demek olan ve bu gibi kızsal konular üzerine yazılmış sözlerin saçmalığından çok Iggy'nin söyleme tarzı ve müziği benim çok hoşuma gitti.Klibini izleyince aklıma hep Amerikan okulları görünce aklıma gelen oldu elbette...Neden Allah'ım neden?Neden bizde ki eğitim sistemi böyle?Biz neden bilmem kaç yaşında küçücük bebelerken birbirimizle at gibi yarışmak zorundayız sonra neden intihar etti neden ergenliği bu kadar isyankar geçiyor şunlara baksanıza adamların liselerine bi bakın!! O koridorlar ponpon kızlar kocaman bir basket sahası tek kişilik sıralar ve herkesin rahat oturma biçimi (tabi saygı denen bir şey yok) ... Yemekhaneleri,yedikleri yemekler gruplar fen grupları çalışkan gruplar,dans grupları,tiyatro grupları yemyeşil sahalara oturan çiftler...Biz böyle hayatı anca üniversite görürüz o da devlet üniversitelerinde zor elbette bir çok devlet üniversitesi maşallah liseden beterler...(Hele de İzmir'dekiler) En büyük hayalim Erasmus ile biran önce şu ülke dışına atmak kendime ama çok zor elbette gezmeye gitmek başka şey kız başına İngiltereler de okumak başka iş...Bakalım hayırlısı yarın sözel sınavına giricem ondan tercih yapmıcam ama yine de giriyoz işte ÖSYM öyle istemiş üff sırf daha fazla kazanmak için varya ne yapacaklarını şaşırdılar ayakkabı kutularına sakladıkları paralar yetmedi anlaşılan neyse siyaset yapmayacağım bu blogta demiştim yoksa bi girersem susamam vallahi hiçç Allahh karışır buralar :) Neyse bakalım pazar günü olan matematik benim için en önemlisi dua edin :) Geçen hafta pikniğe gidemedik ama eğer sınavımda iyi geçerse bi rahatlama olsun diye komşularla balık yemeye gidicez onun da bi güzel ben postunda mekan keşfetme postu olarak gelir hadin şimdi biraz kopalım rahatlayalım...
h

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...