29 Ağustos 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Will.a.m Ft Cody Wise It's My Brithday

Herkese sımsıcak dopdolu bir cuma gününden merhabalar efenim...Bugün bir cafe de doğum günü partisine gidiyoruz o yüzden pek mutluyum.Hayır doğum gününe gittiğim için değil yeni elbise alıp süslenip püsleneceğim için mutluyum alem insanım biliyorum ama seviyorum ne yapayım :) Bugünün parti şarkısı olarak zaten şu sıralarda klibi ile de renkli müziği ile de favori şarkım olan yeni bir isim (tatlılıktan ölmek üzere olan hafif bi Bruno Mars tatlılığı bulunduran ) Cody Wise ve çatlak Will.a.m'den It's My Birthday'i seçtim.Ben klibi her izlediğim de acayip eğleniyorum bakalım siz de ben kadar sevecek misiniz bu çatlak ikiliyi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...