1 Kasım 2014 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Bridget Jones's Diary

Herkese Kasım ayının ilk gününden merhabalar,iyi günler diliyorum efenim...Kasım ayında tahminen beni ne mi bekliyor : Balıkesir'de eminim tam bir kar ayazı ve daha fazla yağmur,soğuk...Koskoca bir vize haftası ve elbette bol bol ödevler ve daha çok isyan.Temennim bu sırada umarım yeni başladığım dizi ve kitaplara devam edebilir size en kısa sürede postunu yapmak yönünde olur.İzmir'e geldiğim şu 5.günümde hasta olduğum için anca tüm gün yan gelip yattım ve film-dizi izledim.Film planında seçtiğim filmlerin üstünü çizmek kadar içimi ferahlatan bir şey olamaz.Birde şu kitap okuma ödevlerimi hele bi bitireyim kütüphanede gözüme kestirdiğim çok güzel romanlar var kitap okuma planımın içinde olan.

Neyse efenim gevezeliği bir tarafa bırakacak olursak bugünün film posrunda 2001 yapımı belki de çoğu kızın izlediği ama benim daha yeni izlemeye fırsat bulduğum Bridget Jones'ın Günlüğü var.Yine kitaptan uyarlama bir film ile karşı karşıyayız.Kitabını daha önce bir arkadaşımda görmüştüm ama isteyip okumaya fırsatım olmadı maalese sınav dönemim yüzünden filmi olduğunu öğrendiğim zaman hemen izleme listeme ekledim.Her kadının hayatında bence 1 kere de olsa izlemesi gerek çok hoş bir Romantik-Komedi filmi.

Bizim ülkemizde malum 30 yaşına gelene kadar evlenmediysen ''evde kalmış kız'' ünvanını yapıştırıyorlar.(Ne yalan söyleyeyim bazen bende ki bu şansla bende evde kalacakmışım gibi geliyor.)Meğersem Amerika'da da durum aynen böylemiş tabi 2001 senelerinde eminim bu görüş daha yaygındır şimdi 30 evlenmek için ideal bir yaş olarak bile görülebiliyor.

Bu arada başroldeki kızı kendime benzeten bir ben miyim ? Sadece ten rengimiz benzemiyor onun ki daha bi beyaz hatta bazı bazı kırmızımsı.Birde benim boyum daha uzun lduğu için kilom o kadar belli olmuyor.Evet dış görünüşten bahsediyorum! Kızın şanssız olması hep kendini saçma ve komik durumlar içinde bulması ve kendşnş hep yalnız ölecekmiş gibi hissetmesi zaten aynı ben ! Ama dış görünüşteki benzerliğimizde eklenince bu film resmen benim geleceğimi anlatıyor be a dedim ! (Belki ilerde saçlarımı o kadar sarı yaparım bilemiyorum.) Günlük yazdığımı zaten daha öncede söylemiştim Buse's Diary olacak benim hayat filmiminde adı sanırsam.Tabi filmimin sonu bu filmde olduğu gibi güzel biter mi orasını hiç bilemiyorum.Hayatta herkes için hayırlısı diyelim.Her kör satıcının bir alıcı vardır derler hanımlar beyler ... Son olarak filmin 2.devam filmide varmış umarım en yakın zamanda izleme fırsatım olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...