Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri

Herkese merhabalar efenim...İçimde bok gibi hislerden kurtulmanın verdiği bi rahatlık bi huzur bi neşe var açıkçasını söylemek gerekirse şu anda.Hemen yukarı çıkıp post yazmalıyım aklımı dağıtmalı içimdeki enerjiyi bir yerlere aktarmayalıyım dedim.Sürekli yanlış anlayanlardan yanlış anlaşılmalardan bi kaprislerden bi nazlardan bi kendini en değerli görmelerden bıktık usandım efenim artık.Cidden eğer rahat ve huzurlu bir hayat geçirmek istiyorsanız herkesi mutlu etmeyi çabalamayın çünkü o zaman en çok kırılan ve üzülen siz oluyorsunuz.Hayatınızın içine eden ve sizi mutsuz eden insanları atın gitsin hayatınızdan eğer atamıyorsanız ve bir şekilde katlanmak zorundaysanız görmezden gelin sanki orda tek başınaymışızsınız gibi davranın başlarda biraz zor oluyor ama sonra sizde alışıyorsunuz karşınızdaki de kendinin görünmez olduğu teoremini kabullenmeye başlıyor.Neyse efenim benim hayatımdan diyeceklerim şimdilik bu kadar.Geçelim hastalıktan kırılıyorken izlediğim ve yazmaya vaktimin olmadığı bir film postuna.

Farkettiniz mi daha önce bilmiyorum ama sanırsam kitap ve filmler konusunda hala çocukluktan ve ergenlikten çıkamadım.Bir kitaptan perdeye uyarlanma fim ile daha karşı karşıyayım.Bu sefer her halt vardı vampirden kurt adamından hayaletine hatta meleğine iblisine anlayacağınız ortaya karışık bir kurgu.Bu onun anası bu onun babası şu şunun dedesi vay sonunda siz kardeşsiniz evlemezsiniz ortalık karışık anlayacağınız bi kurguda da :) Ama efektler olsun o action olsun ayrı bir hava katıyor filme.Kitabını daha önce duymuştum ama okumak kısmet olmadı anlaşılan okumıcaz izlicez ...
Lilly'e zaten bayılıyorum kaşların olan anam diyorum başkada bir şey diyemiyorum :) Daa bu işin bir de daa sı bölümü var.Abi hiç mi koskoca Amerika Hollywood sektöründe sarışın cazibeli seksi başka bir çocuk bulamadınız bu ne be a Lilly gibi seksilik abidesi bir hatunun yanına konulan bu ibiş ne ! Başrol erkek karakter dediğin biraz çekici olmalı izleyen kızların ağzının suyu akmalı bundan tutmuyor işte bu filmler !!!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)