29 Mart 2015 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - How I Met Your Mother

Herkese merhabalar efenim.Bugün benim hayatıma Aralık ayında girmiş Amerikan dizilerinin bence en kral komedi-arkadaşlık dizisi olan Türkçe çevirisi Annen İle Nasıl Tanıştım ? olan 9 sezonluk dizi How I Met Your Mother'ın postunu hazırladım.Aslında bu dizi benim için Balıkesir'de ki anılarım demek.Çünkü ne zaman gülmeye ihtiyacım olduğunu hissetsem kafamı dağıtmak istesem sonunu öğrensem bile hiç atlamadan sıkılmadan izlediğim bir dizi oldu.Finalini hiç beğenmedim ayrıca koskoca 9.sezonu bir düğünün etrafında geçirmiş olmalarınıda kınadım doğrusu bu kadar başarılı bir dizi böyle sakız gibi uzatılmayı bence hiç haketmemişti tabiki size spoiler vermeyeceğim ama dizinin adı Annen ile nasıl tanıştım be anneyi son sezonda sokmak ve nerdeyse hiç tadını vermemekte ne oluyor o Ted'e yazık değil mi 9 sezondur gerçek aşı bulmaya çalışıp durdu zavallım (kendimi onla özdeşleştirdim demeyide unutmayayım).Ah benim masum yüzlü yandan Johny Deep çakması Ted'im ne sevdim seni be ! Tabi Barney'i de unutmamak gerek afedersiniz ama ''piç'' ve ''fırlama'' kelimelerine bu kadar yakışan bir karakter daha görmedim en çok onunla güldüm onunla eğlendim diyebilirim ama en çokta şunu anladım ki bu diziyi izlerken (kendi hayatımda dahil) yanında kendinizi çok rahat hissettiğiniz kimseyi umursamadan gülüp eğlendiğiniz gerizekağlı olduğunuz kişiler sizin gerçek arkadaşlarınızdır ve işte kesinlikle o arkadaşlıkların değerini bilin ve gerçek aşk illaki bir yerde bi şekilde sizi buluyor ee ne demişler her kör satıcının bir kör alıcısı vardır mutlaka izlemenizi tavsiye ettiğim dizilerden diyebilirim!


2 yorum:

  1. Ben de önümüzdeki günlerde How I Met Your Mother'la ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum ama düşündüğüm ve yazmak istediğim o kadar çok şey var ki üşendiğimden hep erteliyorum. Bu diziden önce Friends'i izlediğim için bunu pek sevemedim. Diziye Friends'i taklit ediyor dediklerini duymuşsundur. Eğer izlemediysen Friends'i mutlaka izle. Başlarda çok beğenmesen bile izlemeye devam et, Çok seveceğine eminim.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle başlıcam friendse bu yaz çok övüldü :D

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...