22 Mart 2015 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - Kill Me Heal Me

Herkese yepyeni bir pazar gününden merhabalar efenim.2015'in bana göre en iddalı ve bence ödül alması gereken Secret ve Protect Boss dizilerinden hazırlayacağınız yakışıklı oyuncu bu dizide tam bir yetenek patlaması yaşamış diyebilirim.Daha önceki Kore dizisi postunda da söylemiştim 2014-2015 kuşağı diziler sanki sırf benim alanım için çekilmiş gibi.Bu dizide öyle.7 kişilikli bir adamın ve psikiyatri öğrencisinin geçirdiği olayları anlatıyor.Psikoloji dram komedi ve romantizim ne ararsanız var bu dizide sabahın köründe İzmir'deyken kahkaha patlata patlata izlediğim için annemden azar yediğimi bile hatırlıyorum mutlaka izleyin bol tavsiyeli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...