1 Nisan 2015 Çarşamba

Maydanoz Time: Dizi - Maral

Herkese merhabalar efenim.Dün Aşk Yeniden adlı diziyi takip ettiğimi söylemiştim ve onun bir tanıtım postunu yapmıştım.Bugünde ekranlarda 5.bölümünü oynayacak olan Maral dizisinin tanıtımını yapacağım konusu bence oldukça sıradan olsa da oyuncuları harika bu dizininde Aras'a zaten acayip hayranım Hazal'ı da çok beğenirim ikisinin kimyası çok uymuş bence izlenebilir güzel tavsiye ettiğim Türk dizilerinden diyebilirim.Bu dönem Tv'de pek dişe dokunur dizi göremedim açıkçası bu diziler dışında diğer diziler bilindik aile dramı gerildikçe geriliyorum hepsi pembe dizi tadında sıkıyor beni.Böyle genç oyuncuların olduğu diziler daha benlikmiş gibi geliyor.

Maral'ın konusu ise;ünlü ve şık mini bir alışveriş merkezinde garsonluk yapmakta olan Maral'ın hayali küçüklüğünden beri çok sevdiği çalıştığı yerde yönetici olmaktır tabi bu onun için imkansız bir şey olsada bir gün bir mucize olur ve yerin sahibinin yönetici olan kızı Maral'a 6 aylığına yeri devrederek ortadan kaybolur Maral artık yönetici olmuştur.Tabi yönetici olmakta bununla birlikte türlü fedakarlıklar getirecektir...



1 yorum:

  1. Aras Bulut İynemli'ye bayılıyorum ben. Utanmasam ergenler gibi odama posterini asardım. Çok iyi bir oyuncu olduğunu daha da iyi olacağını düşünüyorum. Gittikçe daha yakışıklı oluyor zaten :-) Diziyi izlemiyorum ama arada Youtube'tan Aras'ın videolarına bakıyorum.

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...