20 Mayıs 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Sevimli Tehlikeli

Maraba Televole! Diyerek bugüne başlamak istedim efenim nedense.Son 2 gün kaldı asıl tatilin başlamasına ve bilin bakalım ne oluyor? Evet Balıkesir'de şakır şukur yarabbi şükür yağmur yağıyor ve hava buzz gibi.Bi yaz gelemedi anasını sayatım ya ! Ay pardon bazen cici kızlığımdan kayabiliyorum siz benim kusuruma bakmayın :D

Evet efenim sınavlardan sonra bol bol boş zamanım olunca bende kendimi filmlere verdim ne edeyim başka? Şu sıra izleyebileceğim tüm Türk filmlerini izlemeye çalışıyorum. Genel itibariyle tüm Türk filmleri kendini tekrar etsede yine de hepsinin ayıran bazı noktalar var elbette.Mesela bu film.Öncelikle yönetmen koltuğunda Özcan Deniz var ve başroldeki kız ''Ben torpilim çok güzelim oyunculuğumda eh işte.'' diye bağırıyor resmen.Tamam tatlı kız güzel kız prenses gibi kız mahşallah tü tü tü ama şeker kız ve sakar kız rollerini yaparken öyle bi yapmacık duruyor ki anlatamam.

Gerçi bu film daha çok peri masalı tadında olmuş.Bir masalın Türk versiyonunu izler gibisiniz.Zengin prenses kız fakir hırsız oğlan bilmem tanıdık geldi mi? Ama filmin bence iyi tarafı hitap ettiği yaş kitlesi 7'den 20'ye kadar ki yaş aralığına hitap ediyor bence he üstü izleyemez mi izler tabi ki de ! Ama bence ergen kızlar için tam ideal film diyebilirim benim zamanımda böyle filmler yapılmıyordu benim ergenliğim sinemasız geçti maalesef ya da en azından Hollywood filmleri ile.Böyle Türk filmleri göremedik biz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...