6 Haziran 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Batman Serisi

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar efenim!

Bu hafta sonunun film tavsiyesi bir film serisi toplamda 2005'ten başlayıp 2012'de süren ve 3 seri olan bir seri.Çizgi karakterken bir anda film karakteri olan ve çok sevilen,çok beğenilen çok hayranı olan bir karakter bugün postumuzun konuğu.

Bunca zamandır ''Ne buluyorlar bu suratsız adamda?'' deyip izlememekte direniyordum.Ama bu çok çok sevdiğim arkadaşım (!) tam bi Mervil,DC manyağı olunca ee tabi ki en sevdiği karakterde Batman olunca benim de izleyesim geldi.Bu adam nede bu kadar soğuk nevaleymiş onun cevabını öğrenmiş oldum öncelikle.Yazık adamın küçükken anne,babası gözlerinin önünde öldürülmüş.

Batman insan Superman gibi farklı bi gezegenden gelmiyor.Teknolojiyi ve elbette zenginliğini kullanarak bi özel kahraman yaratıyor yoksa özel güçleri yok ne kadar Bilim Kurgu fantastik gibi görünsede hikaye.3 filmde de ayrı ayı konular var ama beni en beğendiğim elbette 2.film oldu çünkü favori psikom Joker vardı.Adamın oyunculuğu Bale'yi bile gölge de bırakmış diyebilirim.

Şu sıra daha önce izlemediğim ama adını çok duyduğum (bunun gibi) film serilerini izlemeyi düşünüyorum.Mesela Kill Bill,Matrix,Yüzüklerin Efendisi...  Benim cidden film serileri ile ciddi bir sıkıntım var gibi görünüyor sanırım hayatım boyunca bu kadar boş vakit bulamamış olmamdan da kaynaklı olabilir.

3.filmde benim en sevdiğim oyunculardan biri olan Anne Hathaway oynuyor Kedi Kadın rolünde.Daha önce özel bir film olarak çekilmişte ama Berry oynamıştı ben açıkçası çokta beğenmemiştim burada ki kedi kadın bence daha seksi ve daha gizemli.

Film serisinin sırasına gelecek olursak ben 3 günde bitirdim :

1-Batman Başlıyor

2-Kara Şovalye

3-Kara Şovalye Yükseliyor





2 yorum:

  1. Kill Bill benim en sevdiğim filmlerdendir. Hatta filmi izlerken "Nasıl bu kadar güzel bir film yapmışlar?" diye düşünmüştüm ama herkesin tarzına uygun değil. Sen hiç sevmeyebilirsin.

    YanıtlaSil
  2. başrolde kadın bi kahraman var bana da oldukça severmişim gibi geliyor yakında izlicem seriyi bakıcaz artık :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...