8 Haziran 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - The Duff

Herkese yeni bir haftadan merhabalar efenim.Bu hafta şimdiden benim için dolu dolu geçecekmiş gibi görünüyor hayırlısıyla ayın 15'in de Bodrum'a mini bir tatil yapmaya gidiyoruz Ramazan öncesinde ondan sonrada oruç falan derken geçiricez yazın yarısını artık.

Bu haftanın başında sizlere film önerim olan The Duff 2015 yapımı Amerikan gençlik genç kız komedisi diyebilirim.Yaşım gereği böyle filmleri ayrı seviyorum.Eh tabi bir de okul işin içinde olunca ergen psikolojiside benim mesleğimle alakalı oluyor .(Her haltı mesleğime bağlamayı seviyorum.)

Eğer sizde bu haftaya şöyle komik ve fıkır fıkır beyninizi çok yakmayacak bir filmle başlamak istiyorsanız bu film tam sizlik!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...