7 Kasım 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Supernatural

Hell Yeah ! Merhabalar efenim ! 

Bu postu nihayet yapabildiğim için öyle mesudum ki anlatamam ! Çünkü dizi tam tamanına 11 sezon (hala devam ediyor ) ve ben nihayet daha dün 11.sezona yeni gelebildim.Yaklaşık bi 3-4 aydan beri devamlı olarak izlediğim tek dizi diyebilirim çünkü zaten 1 kere sarınca daha hiç bırakamıyorsunuz diziyi üstüne de başka dizi de izleyemiyorsunuz.

Öncelikle benim tarzımda bir dizi değil ben böyle dizilerden hiç hoşlanmazdım beni bilen bilir.Kardeşimin zoruyla başladığım bir dizi ama sonrasında bırakamadım ! Her bölümünü,sezonunu heyecanla izledim diyebilirim.Tabi içinde yer alan her yeni asıl karakterede aşık olmam ayrı bi olay ! (Sam hariç hepsi benim ! ). Karakterler öyle güzel seçilmiş ki anlatamam ! Senaryo zaten oldukça ilginç bir çoğu İncil'den gelen şeyler,11 sezon bir diziyi devam ettirebilmek ( hele de her sezonun 23 bölümlük olduğunu düşünürsek ) kolay değil o yüzden arada baya baya saçmalamış senaristimiz.

Dizinin adından da belli olduğu gibi Dean ve Sam adında iki "avcı" kardeşimiz var,bu arada "avcı" olmak bir aile mesleği.Sam bebekken şeytan kanı içmiş o yüzden dizi de hayranlar tarafından da hiç sevilmeyen bi karakter çok soğuk ve sürekli bi bela var başında ayrıca Dean kadar aileye de düştün değil abisi öldüğü zaman hemen her şeyi kabulleniveriyor.Anneleri "sarı gözlü şeytan" tarafından yakılarak öldürülüyor daha sonrada bu çocuklar babaları ile bir "avcı" olarak büyümeye başlıyorlar.Sonraki sezonlarda anlıyoruz ki bu 2 çocuk aslında Tanrı'nın özel olarak seçtikleri kişiler ölüp ölüp diriliyorlar mahşallah.Gerçi dizi de öyle de bi probem var bir sonra ki bölümlerde kişi ölse bile ısıtıp ısıtıp tekrardan önümüze koyuyorlar o yüzden bazen sıkıcılaşabiliyor.

"Avcı" derken bunlar elbette hayvan avlamıyor.Daha çok yaratık avlıyorlar.Şeytan,cadı,vampir,kurtadam aklınıza her türlü gelen mahlukatlar.Eh şeytanlar olurda melekler olmaz mı ?! 4.sezon ile karşımıza Castiel karakteri ile meleklerin en bi tatlısı geliyor daha sonrada 6.sezona doğru King Of The Hell dediğimiz sevgi eksikliğinden kudurmuş bi şeytan olan İngiliz aksanı ile bütün seyircileri yaşına rağmen kendine aşık eden Crowley karakteri geliyor daha sonra ki sezonlarda da bunlar etrafında olaylar dönmeye başlıyor.4 sezona kadar daha çok bi cinayet dizileri tadında giderken dizi 4.sezondan sonra gerçekten müthiş olmaya başlıyor o yüzden başlarda sıkılsanız bile mutlaka izlemeye devam edin hemen "ben bunu izlemem ya çok sıkıcı" deyip bi kenara atmayın diziyi !



Dean Winchester
Jensen Ackles


Sam Winchester
Jared Padalecki


Castiel
Misha Collins


Crowley
Mark Sheppard


Bobby Singer
Jim Beaver


Ruby
Genevieve Cortes


Lucifer
Mark Pellegrino







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...