Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Kitap - Benim Yolum Christina Daniels

Herkese BalKes'ten merhabalar millet !

Zımba gibi geri döndüm tempolu hayatıma ! Tembellikte bir yere kadar.10 gün boyuna evimde bi güzel yattım,tatil yaptım resmen.Hem Kasım demek vize demek bilmeyen kaldı mı artık !!!

Neyse efenim ilk gördüğümde çok merak edip bi heyecanla aldığım Aamir Khan'ın hayatını anlatan bi kitap olan Benim Yolum kitabını nihayet bitirdim.Bitirdim fakat umduğumu bulduğumu söyleyemicem.Ben Aamir Khan'ı pek severim,filmlerini de kendisini de,kişiliğini elbette çok bilmem ama tahmin de ederim.İnanılmaz hırslı ve işini severek yapan bir adam.Ona boşuna Bollywood sinemasında "Gözleriyle oynayan adam." demiyorlar.Bence dünyaya özellikle de Türkiye'ye Bollywood sinemasını tanıtan yegane oyunculardan biri.Benim izlemediğim gençlik yıllarına iat daha bir çok filmi varmış meğersem.Ama bence anca pişti,izlenecek kıvama geldi bence Aamir 40'lı yaşlarında.

Kitaba gelicek olursak,kitap öncelikle Aamir'in ağzından yazılmamış elbette ben öyle zannetim ilk başta maalesef.Daha çok biyografi bile değilde belgesel tadında bir kitap olmuş.Okurken cidden kendimi belgesel izliyormuşum gibi hissettim ayrıca Aamir hakkında da çok fazla özel bilgiler verilmemiş,herkes tarafından bilinen şeyler sadece şöyle bi toplanmış diyebilirim.Ayrıca yazarımızda bir hayran bunu da unutmamak lazım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…

Çin Dizi - Love 020

Herkese merhabalar efenim ...
Dizi yolculuğumuza bu sefer Çin Dizileri ile devam ediyoruz.Normalde Çin'i de ,kültürünü de,dilini de çok fazla sevmem ama arada cidden çok tatlı çocukların olduğu ve konuda oldukça güzel olan dizilere denk gelince izlemeden geçemiyorum elbette.
Love 020 benim şu zamana kadar izlediğim en ilginç dizilerden biriydi.Aslına bakarsanız normal romantik-komedi dizisi gibi gözüksede içinde fantastiğe yakın diyebileceğim unsurlar bulunuduran açıkça söylemek gerekirse bir oyun dünyasının içindeki karakterler olarak haraket eden ve bazı sahneleri buna göre çekilmiş bir dizi,benim gibi oyun severler eminim bu diziyi çok seveceklerdir.Normalde genelde filmlerde gördüğümüz fantastik efektleri bir dizide görmek beni ayrıca etkiledi diyebilirim.
Çocukluğumda Metin 2 , Lol,Dota tarzı oyunlar vardı - gerçi halen var - bu oyunların gerçek karakterler oynuyormuş gibi düşünün bir oyunun içindeki dünya bir de dışta gerçek bir dünya var.Oyunun en iyisi olan bir erkek ve bir k…