Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Dizi - Bubblegum

Herkese merhabalar millet !

Şu sıralar çok yoğun olduğum için maalesef postları giremedim.Bir de sözde ikişer post girecektim günde :/ Bir sürrü post birikti vallahi Ocak ayı ve yeni yıl gelmeden hemennn bitirmeliyim o postları ! Neyse efenim yılbaşında İzmir yolcusuyum ordan da dayımlara Aydın yolcusuyum hava mı da bi atayım :) Finaller öncesi moral toplamaca diyelim biz ona ...

Neyse efenim günün asıl postu olan dizi postunda 2015 dizilerinden olan daha geçen hafta taze bitmiş olan ve 16 bölüm olan içinde 1 adet tontiş Wokkiem olan (ne kadan da olanlı bir cümle oldu ) bir dizi Bubblegum ! Ammaaa velakin ben başroldeki kızı hiç sevmedim ! Sevenleriniz olur belki ama benim kıskançlık damarlarım çatladı vallahi.Wookieciğimi bu tipi mi layık gördünüz hee heee !?

Şu sıra izlenesi 2 Kore dizisi var zaten birisine böylece veda etmiş olduk.Diğer dizisi ise tabi ki Oh My Venüs ! O da yakın zamanda bitecek gibi duruyor ne fazla 2-3 haftası falan kaldı herhalde onu da biter bitmez yorumunu hemen girerim !

Konusuna gelecek olursak ; çocukluktan beri arkadaş hatta kardeş gibi büyüyen iki kişinin yetişkinlikte kızın eskisi sevgilisinden kurtulmak adına yakınlaşmalarını ve arkadaşlıktan sevgililiğe geçişlerini anlatıyor.Bu arada Wookieciğim bu dizi de bol bol pembe giymiş bi erkeğe pembe bu kadar mı yakışır çinçaaaa !   (Evet yine izlerken ağzımın sularına hakim olamadım ! )

Bazı sahneler hatta bölümler çok sıkıcıydı eski hikayelere anne-babalarını hikayelerine dönüşler beni çok sıktı onların dışında yine çok orijinal aşk sahneleri vardı hele de o sakız sahnesi ayyyy !









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)