7 Ocak 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Paranormal Kiersten White

Herkese merhabalar millet ...

Aralık ayında bilen bilir Okuoku'da Dex yayınevinde 9.90 indirimi vardı.Bunu duyan Buse hiç durur mu , tabi ki de hemen aldı merak ettiği ama o kadar parayıda vermem dediği kitapları.Bu arada Ocak ayında da İthaki ve Yabancı gibi çok popüler yayınevlerinde 9.90 indirimi var bence siz bir bakın :) Ben tabi ki bu indirimden de hemen faydanlandım ama kitaplarım İzmir'de ki evde buraya sadece dersler ve kütüphane kitapları kaldı :/

Neyse efenim gelelim Dex'ten çıkma ve tabiki de ismindende belli olduğu gibi fantastiğin sınırlını zorlayan bir kitap olan Paranormal kitabına.Biz normaller insan kurtadamlar,periler,vampirler,troller ise elbette paranormal oluyor peki bunlar gerçek kimliklerini gören (bu kimsenin görmediği bir şey ) bir kız ne oluyor ?

Evet bildiğiniz ve tahmin ettiğiniz gibi tam bir ergen kitabı :D 

Biliyorum benim de bu tarz romanlar okumak için yaşım geçti ama yine de aklım kalacağına ...
Diğer türlerde okuduğum kitaplara nazaran daha orijinal konulu ve bence okumaya değecek eğlenceli bir roman diyebilirim.Eğer bu türlere benim gibi ergenlikten bu yana bayılıyorsanız ama her kitabı da birbirine benzetiyorsanız bence bu seriye bir bakın derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...