28 Mayıs 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Predestination

Herkese merhabalar millet ...

Bu postu yazabilmek için neredeyse film ilk çıktığından beri bekliyorum diyebilirim.Çünkü film ilk çıktığında konusunu çok beğenmiş "ahaa tamda bizlik tam bir mindfuck filmine benziyor" demiştim hatta film izleyenlerin yorumlarını falanda okumuş saçma sapan spoilerlar yemiştim.Aradan neredeyse 3 yıla yakın zaman geçti ve ben bu filmi izlicem deyip izlemeyi unuttum hatta ismini dahi unuttum ama o meşhum konusunu her zaman belleğimde tutmayı başarmışım efenim.

Kardeşime,arkadaşlarıma aklıma gelen çevremdeki herkese aynen şu şekilde anlattım filmi " bir film vardı bi kadın varmışta aslında yokmuş kendini doğuruyormuş bu filmi biliyor musunuz?" :D

Tabi böyle saçma bir şekilde anlatınca filmi kimse anlamadı ne demek istediğimi ama geçenlerde yine bir arkadaşımla filmlerden konuşurken bu film aklıma geldi ve sordum umutsuzdum bileceğinden ama ne demek isteyen biri çıktı nihayet ve o filmin adı "predestination" dedi ! Bende hemen eve gidince ailemle izledim tabi ki de ... Kardeşim bile dedi "sen bu bu filmi aslında mantıklı bir şekilde anlatmışsında biz filmi bilmediğimiz için anlayamamışız" dedi.

Film benim anlattığım (anlatamadığım) kadar karışık işte ... En iyisi siz mutlaka izleyin bu da böyle bir anı oldu artık bende :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...