26 Mayıs 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Oyunbaz Wulf Dorn

Herkese merhabalar efenim ...

BaldanBeri YouTube kanalından Gizem'i belki tanırsınız ... Ben sıkı takipçisiyim kendisininde kanalının da çünkü kitap ve diğer sanat zevklerimiz de birbirine çok benziyor.Onun kanalında Wulf Dorn'dan çok bahsettiğini duymuştum kütüphanede görünce hemen atladım tabi ki ve cidden dediği kadarda varmış.

O nasıl bir sondur öyle !

Okurken sanıyorsun ki adamın tanıdığı yakından bildiği biri çıkacak yazar bizi aklınca ters köşeye getirecek falan.Malum artık filmlerden falan alıştık baya baya prosu olduk bu işlerin.

Amaaa yine bir mindfucka uğradım über güzel bitti sonu ... Başları her polisiye gibi biraz sıkıcı ama meraktan okuyor insan ne olacak ne olacak kim çıkacak acaba derken bakıyorsunuz hoop 2 günde bitmiş 350 sayfalık kitap.

Ayrıca konusuda benim bu zamana kadar okuduklarımın ve izlediğim filmler içinde en orijinal olanaydı diyebilirim.Normalde hep kadın karakterin peşinde sapık bir erkek katil bulunurken bu sefer ki kadın psiko ,  spoiler vermek istemiyorum ama sonu ah be sonu ...

Kısaca konusuna gelicek olursak , zaten yazarımızda psikiyatrist olduğu için oldukça makul bir konuda yazmış diyebilirim ,bir psikiyatrist adama isimsiz güller ve aşk mektupları gelmeye başlar ve olaylar başlar ... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...