4 Temmuz 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Kadın Dedektif Alexander Mchall Smith

Herkese Amasya'dan merhabalar efenim ...

Ee malum önümüz bayram bayramı da (ve önümüzdeki 15 günü daha ) geçirmek için anneannemlere geldik.Burada 15 gün kadar kaldıktan sonra İzmir'e dönüp bir iki gün tatil hazırlığı yapıp asıl yaz tatilimiz olan Marmaris'e gidiyoruz !

Bol bol kitap okumaya kaldığım yerden devam ediyorum elbette.

Yaz için depo yaptığım kitaplardan hatta 2.5 TL'ye Kitap Alışverişim videosunda da bahsettiğim birini okudum.

Ben aslında bu tarz dedektiflik romanlarına bayılırım hele de başrolde bir kadın varsa ! Ama maalesef ilk defa bir romanı hiç beğenmedim.Neyse ki 2.5 TL olduğu için pişman olmadım bu alışverişten :D

Afrika'da geçen vasat bir dedektidlik romanı diyebilirim.Kadın bir dedektifimiz var ama böyle çok dandik işlere bakıyor hiç bir şekilde zeka gerektirilmeden ince ince düşünülmeden yazılmış.Aldatan kocaları takip etme işte kandırıkçı doktorları ortaya çıkarma tadında bir çok hikayeden oluşan bir kitaptı.Yazarın erkek olmasında da olabilir bence bu.Bu tarz başrolde kadının olduğu romanları mümkünse erkekler yazmasın çok vasat oluyor bence.Epsilon yayınevi diye güvenip aldım ama maalesef tırt çıktı.Tamam baya baya gömdüm kitabı o yüzden sadece tek bir iyi özelliğini söyleyip gidiyorum ben :D

Afrika'yı güzel hisettirdi bence okuyucuya ayrıca çok detaylar olmadığı için olayı verip geçmiş okunması kolay akıcı bir kitaptı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...