Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Lion

Herkese merhabalar efenim ...

Oscar 'a sayılı günler kala elimden geldiğince Oscar adayı filmleri izlemeye çalışıyorum.Daha önce La La Land'i izlemiş ve yorumumu girmiştim şimdi de Lion'u izledim ve benim şimdilik favorim açıkçası Lion tabi daha diğer filmleri izleme fırsatı bulamadım o yüzden pek karşılaştırma yapmam şu anlık :D 

Neyse efenim Bavuldaki Çocuk kitabında zaten bu çocuk kaçırılma-kaybolma olaylarından çok etkilendiğimi ve izlerken de,okurken de çok defa "Allah'ım sen kimseye evlat acısı yaşatma" deyip durdum.Gerçek bir yaşam hikayesi olması hatta filmin en sonunda gerçek kişilerden görüntüler,fotoğrafların olması bende filmin sonlarına doğru gözümde yaş bırakmadı resmen çok etkilendiğimden hemen anneciğimi arayip onu çok sevdiğimi ve özlediğimi söyledim yazık garibanım hemen mutlu oldu :D Anneler bi tanedir "seni seviyorum,seni özledim" demek bu kadar zor olmamalı millet ! Neyse efenim filme dönecek olursak :

5 yaşındayken Kalküta şehrinde kaybolan Saroo Brierley’nin yirmi beş yıl sonra ailesini bulmak için ülkeye geri dönmesi ve bu yolculuğunu konu ettiği otobiyografik kitabı A Long Way Home‘dan sinemaya uyarlanan Lion‘ın yönetmenliğini Garth Davis üstleniyor.

Daha önce çeşitli kısa filmler ve Avustralya’da yayınlanan çeşitli dizilerin bölümlerini yöneten Davis’in ilk uzun metrajı olan Lion sizlerle..


Yorumlar

  1. Ben de senin gibi Oscar adayı filmleri izlemeye çalışıyorum.
    Bu film gerçek bir olaya dayanmasıyla daha da anlamlandı. Ne hayatlar yaşanıyormuş dedirtiyor izleyiciye değil mi?

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)