7 Şubat 2017 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Bavuldaki Çocuk Lene K - Agnete F.

Herkese merhabalar efenim ...

Yeni bir gün kitaplarla taze bir başlangıç !

Tee geçen yaz kardeşimin Amasya'dayken bir sahaftan aldığı - o da çok bu şekilde macera,aksiyon,suç romanları sever - bir kitabı kış tatilimde okuma fırsatı buldum.Bir İskandinav romanı olduğu için aslında pek fazla beklentim yoktu ilk başlarda zaten kardeşimde çok fazla beğenmediğini hatta kitabı unuttuğunu dahi söyledi ama yinede önyargılı yaklaşmayıp kitaba başladım ama bende maalesef sevmedim kitabı.

Sevmememin yanına birden üstüne o harika (!) yorumlarada ayrı bir sinir oldum hele de Stieg Larsson gibi bir yazarla karşılaştırmak nedir ya ! Bu kitap Stieg Larsson'un tırnağı geç tırnağının içindeki pislik dahi olamaz.Tamam biraz ağır oldu bu kabul ediyorum :D Ama Stieg Larsson benim için gerçekten çok zeki ve dili kıvrak yazarlardan biri.Bilmeyenler için - Ejdarha Dövmeli Kız serisinin yazarı ve benim favori serilerimden biridir.-

Bir çocuk kaçırma olayını anlatıyor.Bir annenin uyuşturulup çocuğun parkta kaçırılmasını anlatıyor ama kitabın sonlarından hiç bir şey anlamadığım için daha fazla bilgi veremicem çünkü çok saçma yerlere bağlanmış ve asıl konudan bence apaçık çıkılmış gibime geldi benim ama çokta emin değilim dediğim gibi sonlarını çok fazla anlamadım sadece okurken - Allah korusun ben de bir gün anne olucam Allah'ım kimseye evlat acısı göstermesin - vari şeyler söyleyip durdum :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...