19 Ağustos 2017 Cumartesi

Anime - Koe No Katachi

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün post biraz geçe kaldı çünkü 11 saat boyunca yoldaydım ve nihayet Amasya'ya geldik ! Bayramın sonuna kadar burada olacağız ondan sonra 18 Eylül'e kadar yine İzmir sonra da malumunuz okullar açılıyor zaten üniversite hayatımın son senesi başlıyor.Buradayken genelde ailemle birlikte orada burada olcağım için boş vaktim oldukça yazabileceğim.

Bugünün postunda izlediğim bir anime filmden bahsetmek istedim.Aslında bu yaz çok anime izleyeceğime dair kendime söz vermiştim ama maalesef olmadı aslında vaktim vardı elbette ama izleyesim gelmedi nedense onun yerine yeni çıkmış çok konuşulan anime filmleri izledim bu da onlardan biri.Genelde Romantizim ve drama ağırlıklı oluyorlar.Ayrıca 2 saat kadar oluyor ve bir çok sahneyi gerçekten çok boş yere uzatıyorlar aslında 1 saat yeter bile ana konuyu ve mesajı verebilmek için ... Konuları gerçekten çok güzel çok duygusal film izler gibi izleyebileceğiniz bir animeler.

Türkçe adı : " Sesin Şekli " ...  Ayrıca benim en sevdiğim KPOP grubu olan BTS'in eylülde çıkacak olan yeni albümünün konsept hikayesini de etkilediğini duydum ve izlemek istedim.Konseptinde animeninde ana teması " Love Yourself ". Bir psikolojik danışman olarakta benim hayat felsefem de ve insanlara öğretmen istediğim başlıca felsefe de bu olduğu için benim için çok yerinde bir anime oldu.Bazı eksik ve sıkıcı sahneleri vardı maalesef.Bunları izleyince ancak anlayabilirsiniz.Kategorisine Arkadaşlık-Dram diyebiliriz.

Sıkıntısını başka şeylerden çıkarmaya meraklı Shouya Ishida, bu sefer sert kayaya çarptı... Ishida, okula yeni nakil olmuş Shouko Nishimiya'yı zorbalığının hedefi hâline getirir. Shouko'ysa... sağır. Sonucunu düşünmeksizin buna devem eden Ishida, Shouko'nun okuldan ayrılmasının ardından aynı duruma kendisi düşer. Yanlışlarını düzeltmeye niyetli Ishida, 5 yıl sonra Shouko'yla tekrar karşılaşır. Bu genç adamın kurtuluşa giden hikâyesi başlıyor...





4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim ama sanırım mimi yapamayacağım çünkü soruları yanıtlayacak kadar blog tanımıyorum ühüüü bunu utanarak söylüyorum maalesef :(

      Sil
  2. Selam bende mimden gördüm sizi geldim takipteyimm :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...