Ana içeriğe atla

Dram Film - The Beguiled

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün postumu Balıkesir'den yazıyorum malum artık İzmir kaçamağı bitti bol dersli hayatıma geri döndüm :D

İzmir'deyken izlediğim yine tesadüfen denk gelip izlediğim (!) dönem filminden bahsetmek istiyorum.
3 sarışın kadının başrolünde olduğu - Nicole,Kriten ve Elle) ve esmerlerin en tatlısı olan Colin Farrell'ın olduğu bir film The Beguiled.

Kendş tespitlerime gelicek olursak öncelikle : Biz ne fena bir cinsiz kız :D Yemin ederim kendi cinsimden acayip korkuyorum :D Çünkü içinde kıskançlık ve bastırılmış cinsellikte olunca yapamayacağımız şey yok :D Ki bu ikisi yıllar boyunca kadınların yaşadığı 2 durum ...
Bastırılmış cinsellik cidden çok fena bir şey arkadaşlar :D En basitinden size seks oyuncaklarının çıkış hikayesini anlatayım ben de bizim hocaların yalancısıyım :D

Freud'un dönemlerinde kadınlar sürekli durduk yere ayılıp bayılır sinir krizleri geçirirlermiş.Tabi kocaları bu saçma durumlara bir anlam veremez hemen doktora yollarlarmış.O zamanlarda da cinsellik elbette bir tabu şimdi de olduğu gibi hele de kadınlar için ... Psikiyatristler bu kadınları inceledikleri zaman belli vajinal noktalar okşandığı zaman boşalım yaşadıkları ve bu sinir krizlerinin ve ayılıp bayılmalarının azaldığını tespit etmişler.Eh kocaları kendi işini gördükten sonra kadını hiç düşünmeyip kıçını dönüp uyudukları için kadınlar bastırılmış cinsellik yaşıyorlarmış ve bunlar sinir krizlere ve cinsel gerilimlere dönüyormuş.Kadınlar sürekli olarak bu doktorlara gidip cinsel masaj yaptırmaya başlayınca doktorlar herkese yetişememiş haliylen ve bu oyuncaklar yapılmış :D

Kısaca bu filmde de bastırılmış cinsellik yaşayan kadınların evine bir erkeğin gelmesiyle kadınların birbirine nasıl düştüğünü ve sonrasını anlatıyor :D

Amerikan İç Savaşı sırasında yaralanan Kuzeyli Birlik askeri John McBurney (Colin Farrell), Güney’deki Konfederasyon’a bağlı Mississippi’de bir yatılı okulda kalan küçük bir kız tarafından bulunur ve hayatı kurtarılır. Sadece kız öğrencilerin kaldığı ve Martha Farnsworth’ün (Nicole Kidman) yönettiği okulda bakımı yapılıp iyileştirilen düşman askeri, zamanla oradaki herkesle yakınlık kurar. Ancak bu yakınlığın dozu arttıkça bu yalnız kadınlar birbirlerine düşecek, daha sonra da adama sırt çevireceklerdir.





Yorumlar

  1. Dönem filmlerine devam demek :)

    YanıtlaSil
  2. İlk film daha fena. Yine bu versiyon biraz daha izlenir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Maydanoz Time : Dizi - Love 020

Herkese merhabalar efenim ...
Dizi yolculuğumuza bu sefer Çin Dizileri ile devam ediyoruz.Normalde Çin'i de ,kültürünü de,dilini de çok fazla sevmem ama arada cidden çok tatlı çocukların olduğu ve konuda oldukça güzel olan dizilere denk gelince izlemeden geçemiyorum elbette.
Love 020 benim şu zamana kadar izlediğim en ilginç dizilerden biriydi.Aslına bakarsanız normal romantik-komedi dizisi gibi gözüksede içinde fantastiğe yakın diyebileceğim unsurlar bulunuduran açıkça söylemek gerekirse bir oyun dünyasının içindeki karakterler olarak haraket eden ve bazı sahneleri buna göre çekilmiş bir dizi,benim gibi oyun severler eminim bu diziyi çok seveceklerdir.Normalde genelde filmlerde gördüğümüz fantastik efektleri bir dizide görmek beni ayrıca etkiledi diyebilirim.
Çocukluğumda Metin 2 , Lol,Dota tarzı oyunlar vardı - gerçi halen var - bu oyunların gerçek karakterler oynuyormuş gibi düşünün bir oyunun içindeki dünya bir de dışta gerçek bir dünya var.Oyunun en iyisi olan bir erkek ve bir k…

Maydanoz Time : Dizi - Miss Rose

Herkese yepyeni bir günden merhabalar efenim.Taslaklarda bekletilmekten harap olmuş bir Tayvan dizisi var bugün dizi postumuzda.Wookiemin Tayvan versiyonu olan bir adamla tanıştım resmen.Aynı coolluk aynı tatlılık ! Sırf adam için bile oturup izlenir yani.Konusu maalesef oldukça sıradan daha önce buna benzer bi çok dizi izledim.Patron ve onun yanında çalışan komik,sakar ama iyi kalpli sekreter ve onların zamanla birbirine aşık olmaları.Yalnız koskoca(!) Tayvan'da başka güzelim kız mı kalmadıda bu gudubeti layık gördüğünüz çakma Wookime acaba ?