17 Ekim 2017 Salı

Gezi - Kazdağları Dağcılık Şenliği

Herkese merhabalar efenim ...

Geçtiğimiz hafta sonu Kazdağlarında Baldak'ın 3.Geleneksel Dağcılık Şenliğine katıldım ve yaklaşık 150'ye yakın kişiyle birlikte Kavurmancılar Köyü Kamp alanında kamp yaptım.Aslında bu benim ilk kampım değildi daha önce Çanakkale'de deniz kenarında yapmıştım ama ilk defa bir dağlık alanda yaptığım için ilk sayılabilirdi.Yine şansıma akşamı oldukça soğuk ve yağışlıydı ama kışlık tulum aldığım için yanıma hiç üşümedim bu yüzden kamp oldukça güzel geçti diyebilirim.

İlk defa böyle bir etkinliğe katıldım ve çokta memnun oldum açıkçası.Akçay'dan servisler kalktı ve kamp alanına kadar etkinlik kapsamında geldik.Herkes kendi malzemelerini getirdi ama protein poşeti (muz,elme,proteinli süt,kakaolu süt ve çikolatalı kek) ayrıca etkinliğin T-Shirtleri,katılım belgesi,Kazdağı Milli Parkına giriş,servis ücreti ayrıca 1 günün akşam yemeğine 5 TL gibi baya baya ucuz bir ücret ödedik.Bu tarz bir etkinlik için hiç bir şey bence.Ayrıca kamp alanı oldukça güzeldi hatta tuvaletler bile vardı ki bu benim açımdan çok iyi oldu ilk kampımda böyle bir ayrıcalık yoktu maalesef ve tuvalet konusunda çok zor anlar yaşamıştım :/

Sonbahar yaprakları,bol oksijen,tavuklar,horozlar,keçiler hatta atlarla güne başlamak oldukça güzeldi.Sabahları oldukça sıcaktı Ekim'in ortalarında olmamıza rağmen bu yüzden kendimi pek şanslı saydım ve iyi ki gelmişim dedim.Ara da böyle kaçamaklar yapmak bünyeme fazlasıyla iyi geliyor.Hele de en sevdiklerim yanımda olunca ...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...