20 Ekim 2017 Cuma

Etkinlik - Nafile Adam

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra çok yoğun olmama rağmen bol bol etkinliklere katılmayı da ihmal etmiyorum elbette :) Sanat damarlarımda dolaştıkça nefes alabiliyorum ben :)

Neyse efenim hayatımda sanırım ilk defa müzikli güldürü izledim.Abdullah Şahin ve ekibi tarafından bizlere sunuldu 2 bölümde.Daha önce hiç bu tarz bir şey izlemediğim için karşılaştırma yapabileceğim bir şey yok ama açıkçası biraz vasat buldum diyebilirim sanırım benim mizah seviyem daha bi farklı öyle bir çok şeye gülemiyorum :D Aslında genelde her konuda gülen,eğlenen biriyimdir ama konu güldürme de profesyonelliğe gelince sanırım herkeste bir Cem Yılmaz kalitesi bekliyorum :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...