11 Kasım 2017 Cumartesi

Gerilim Film - I Spit On Your Grave

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün İzmir'de son günüm yarın erkenden Balıkesir yolcusuyum KPSS tarihleri ertelendi ama bu benim için kötü oldu çünkü alan sınıavını 2 aya sıkıştırmayı düşünüyordum şimdi ikisini de birlikte çalışıp yürütmem gerekiyor.O yüzden beni daha sıkı bir çalışma temposu bekliyor.

Bugün sizlere uzun zamandır izlemek istediğim bir filmden bahsetmek istedim.Allah her kadını hatta herkesi böyle bir şeyden korusun sanırım hayatta ki en büyük çaresizlik tacavüze uğramak ... Ben de olsam sanırım öyle bir tramvadan sonra intikam hırsıyla bürünür ve bu kadının ki gibi olmasa da eğer ölmezsem tecavüzcümü öldürürdüm neyse efenim böyle kötü şeylerden konuşmayalım kısacası konu bunun üzerine kurulu ...

Film, genç bir kadın yazarın, kitabını huzur içinde yazmak amacıyla nehir kenarındaki sakin ve sessiz evine gidişiyle başlıyor. Her şey yolunda görünürken, insanlık dışı muameleyle karşılaşıp burada hiç tanımadığı kişilerin türlü işkencelerine maruz kalan genç kadın, intikam için hepsinin izini tek tek bulmaya başlar.




4 yorum:

  1. Filmi duymuştum ama konusunu bilmiyordum şimdi ilgimi çekti :) Bu arada KPSS ye hazırlanıyorum ben de siz ne okuyorsunuz?

    YanıtlaSil

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...