12 Kasım 2017 Pazar

Fantastik Film - Seeking a Friend for the End of the World

Herkese merhabalar efenim ...

Ne zaman öleceğini bilseydin hem de tüm dünya ile birlikte neler yapardın ? Aslında çokça sorgulanmış bir bu konu bir çok kitap ve filmde bu filmde onlardan biri ama daha çok aşk teması üzerine yoğunlaşılmış araya biraz komedi katalım deyip başrolü Steve Carell vermişler ...

Bu arada ben mi ne yapardım ? Tabi ki bol bol gezerdim ilk hedefim Kore'ye gitmek olurdu herhalde oraları ölmeden yaşamadan hissetmeden ölmek istemiyorum :) Bunun dışında neysem o yine devam ederdim içimden geçeni yapan bir insan olduğum için ne keşkelerim var hayatımda ne de şunu yapsaydım ya da yapmasaydım dediklerim ... Hayatı böyle yaşamak daha kolay bence.Ne kendim kırılıyorum ne de başkasını kırıyorum :)

Çarptığında dünyayı yok edeceği kesin olan Matilda adlı asteroit, gezegene git gide yaklaşmaktadır. Bütün çareler tükenmiştir ve bilim adamlarının dahi ellerinde hiçbir çözüm yoktur; insanlığın kesin yok oluşuna sadece 3 hafta vardır. Tüm bu karmaşanın ortasında herkes, her şeyi boş verir ve kalan zamanını dilediği gibi geçirmeye başlar. Dodge da kendisini, karısı tarafından terk edilmiş olarak bulur! Kapı komşusu Penny de ailesini bir daha göremeyeceği için çok üzüntülüdür. Dodge lisedeki ilk aşkını bulmak, Penny de bir kez daha ailesini görmek için beraber yola çıkarlar. Ve kıyametin kopmasına çok az kala çığırından çıkan işlerle başlarına türlü komik olaylar gelir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...