12 Kasım 2017 Pazar

Kitap - Sen Benim Diğer Yarımsın Holly Bourne

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün okula gitmedim :D O yüzden erkenden kalkıp bir güzel kahvaltımı yaptıktan sonra şu 4 günde KPSS programımdan geri kaldığım için onları tamamlamak istiyorum okulun 2.dönemi başladığında umarım ben de ÖABT programıma başlayabilirim birlikte yürümüyor çünkü çok fazla ders olduğu için kafam karışmaya başlıyor.


Neyse efenim bugünün kitap postuna gelicek olursak ergen aşk romanı olarak başlayıp sonunda distopyaya bağlayan değişiklik yapmaya çalışıp batırmış bir kitap var bugün :/ Zamanında oldukça popüler bir kitaptı millet bu kitabın neresini beğendi cidden anlamadım resmen sonuna kadar zorla okudum resmen :/ Hele de son 100 sayfası cidden saçmalıktı :/

Poppy Lawson, İngiltere’nin Middletown kasabasında yaşamaktadır. Yaşadığı yerden çok memnun değildir. Orayı çok sıkıcı bulur. Poppy bir yıl önce panik atak krizleri geçirmeye başlar ve bunun için terapiste gider. Ama terapiste gitmekten çok da memnun değildir.

Bir cumartesi sabahı Poppy’i yakın arkadaşı Lizzie arar ve akşam yeni bir grubun konserinin olduğunu ve oraya gideceklerini söyler. Ayrıca grubun gitaristinin çok yakışıklı olduğunu söyler. Ama Poppy’e göre oradaki hiçbir erkek yakışıklı değildir. Lizzie’nin tüm anlattıklarına rağmen fikri değişmez.

Akşam Poppy arkadaşları Ruth, Amanda ve Lizzie ile konsere gider. Grubun gitaristi Noah sahneye çıktığı anda Poppy ondan çok etkilenir. Onu çok yakışıklı bulur. Fakat o sırada bir panikatak krizi geçirir ve bayılır. Bu kriz daha öncekilerden daha farklıdır. Poppy kendine geldikten sonra konserde kalmaya devam eder. Fakat o baygın olduğu sırada Ruth, Noah ile tanışmıştır. Konser sonunda Ruth Noah’ı arkadaşlarıyla tanıştırmaya getirir. O sırada Poppy ile dalga geçer ve onun Noah’ı görünce heyecandan bayıldığını söyler. Poppy rezil olur ve panikatağı olduğunu çok kişiye söylememesine rağmen söylemek zorunda kalır ... Bundan sonrasında olaylar başlar arada italik yazıyla yazılmış gizemli kişilerin diyalogları ve olayları girer sanırım kitabı sonuna kadar okumamı sağlan "bunlar ne ayak" hissiydi ama sonu resmen hayal kırıklığı ...


2 yorum:

  1. Evet böyle bir kitabı hatırlıyorum.
    Şimdi sonunu merak ettim ya ne tür bir hayal kırıklığı acaba?
    Ama en iyisi elimi sürmeyeyim ~
    Teşekkürler ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevk bu değişir tabi ki okumak istiyorsan elbette oku hiç bir yorumu takma :)

      Sil

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...