Ana içeriğe atla

Etkinlik - Uraz Kaygılaroğlu İle Söyleşi

Herkese merhabalar efenim ...

Tee okulun son haftalarında -sağolsun okulumuz ayda yılda 1 yapıyor böyle şeyleri - benim dizi sektöründe en başarılı ve sevdiğim erkek oyunculardan biri olan Uraz Kaygılaroğlu'nu davet etti.Kendisini aslında ilk Pis Yedili adlı dizide Can Burger karakteri ile severken daha sonra Yedi Güzel Adam,Baba Candır gibi yapımlarda izlemeye ve sevmeye devam etti.Daha sonra kendisinden sinema da bahsettirdi ama daha çok özel hayatı ile gündemde oldu.Çünkü bir evlilik yaptı ve Ada diye dünyalar tatlısı bir kızı var şu anda.Şu aralar kendisinin söylediğine göre bir projesi yokmuş o yüzden üniversite üniversite gezmek istediğini hayranlarına vakit ayırmak istediğini söyledi ama en son yanılmıyorsam Sen Kiminle Dans Ediyorsun diye bir komedi filminde yer almıştı ama izlemeye daha fırsat bulamadım maalesef.

Tam da tahmin ettiğim gibi espirili,rahat ve mütevazi bir adam.Ayrıca ses tonu da çok karizmatik.Sevmeye son hızla devam ediyorum :)

Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve oturan insanlar

Görsel sonucu

Yorumlar

  1. Sevilmeyek gibi değil ki :-) Hem çok hoş hem iyi bir oyuncu hem de çok cana yakın duruyor. Umarım yakın zamanda güzel bir projede yer alır da biz de onu doya doya izleriz.

    YanıtlaSil
  2. dizi değilde sanırım bir yarışma projesi olduğundan bahsetmişti :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…