13 Şubat 2018 Salı

Kitap - Ağrıdağı Efsanesi Yaşar Kemal

Herkese merhabalar efenim ...

Yaşar Kemal ... Ne denebilir ki ? Ondan okuduğum 2.kitap ve ben hala zevk alamıyorum ve sanırım ısrarla adı yüzünden şans vermeye devam edecek ve kitaplarını okuyacağım.Kitap kötü falan demiyorum sakın yanlış anlamayın ama dili,konusu,akışı hiç benli değil.Oysa böyle Türk mitolojisinden olan değişik kitapları çok severim ama Yaşar Kemal'in dili bana fazla epik geliyor ve hikayenin yarısında kopmuş oluyorum.Kitaptan tek anladığım Kürt Beyleri varmış.O zamanın delikanlıları varmış.Bunlar bu at benim diye tartışmaya girmişler bir şeyler olumuş falan baya baya kitabı anlamamışım :D Bilmiyorum ince bir kitap olmasına rağmen bana dili ağır ve karmaşık geliyor :/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...