Ana içeriğe atla

Türk Dizi - Hakan:Muhafız

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra dersi mersi fena halde saldım ve fena halde Netflix e sarmış durumdayım.Aralık ayında baya baya güzel şeyler geldi ve elbette ben izlemeden duramazdım :D

İlk olarak Netflixte ki ilk Türk yapımı olan ve bu yetmezmiş gibi bir de Fantastik bir yapım olması ve üstüne bir de benim en çok sevdiğim oyunculardan biri olan Çağatay Ulusoy un baş rolde olması Hakan:Muhafız dizisine başlamama neden oldu.1.sezon 10 bölüm ve Netflix'in iyi ya da kötü tarafı pek bilemiyorum o kısmını 1 sezonun bütün bölümlerini bir anda vermesi.Bir kere başlayınca hele de dizi heyecanlı gidiyorsa kesinlikle yarı da kesme imkanınız olmuyor illa ki dizinin sezon finali bölümüne kadar izliyorsunuz.

Türk dizisi olması,fantastik olması hele de tarihi bir konuda işin içinde olması ve elbette kadrosu bizleri duyurulduğundan beri fazlasıyla heyecanlandırdı o yüzden beklentim fazlasıyla büyüktü,beklenti büyük olunca daha farklı şeyler bekliyor insan ve bunu bulamayınca da elbette hayal kırıklığına uğruyor.Benim içim tam bir hayal kırıklığı oldu diyemem ama beklentimin altında kaldı diyebilirim açıkça.Çekimleri bence oldukça güzeldi tam bir İstanbul reklamı olmuş diyebiliriz Türk kültürünü ve İstanbul u tanıtmak adına oldukça iyi ama fantastik bir dizi bakımından biraz sınıfta kaldı.Konu orijinal gibi dursa da maalesef değil,konunun işlenişi ve repliklerde oldukça sıradan hatta fazlasıyla Amerikanvariydi.Süpergücü olan bir Türk kahraman olsa nasıl olurdu fikrinden bundan daha fazlası çıkabilirdi bence.Dizi kitaptan uyarlanma olduğu için bu konuda daha fazla yorum yapmak istemiyorum aslında çünkü kitabın aslında ne vardı Netflix neyi ne kadarını uyarlamayı uygun buldu bilemiyorum ama bence her şeye rağmen bu tür dizilerin devamı içinde bir şans verilmeli,izlenmeli ve desteklenmeli bu tür yapımlar :)

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis


Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Hazar Ergüçlü

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Mehmet Kurtulus

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Okan Yalabik

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Ayça Aysin Turan


Yorumlar

  1. Bu dizi ile alakalı kötü yorum görmedim sanırım. Zaten Netflix'te kalite yapımların adresi oldu. Teşekkürler anlatım için.

    YanıtlaSil
  2. konu fena değil daha iyi işlense süper olurmuş ama klasik bir türk dizisinden öteye geçmemiş bence çok fazla boşluk var olayların akışında .. umarım 2. sezon daha iyi işlenir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…