29 Aralık 2018 Cumartesi

Türk Dizi - Hakan:Muhafız

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra dersi mersi fena halde saldım ve fena halde Netflix e sarmış durumdayım.Aralık ayında baya baya güzel şeyler geldi ve elbette ben izlemeden duramazdım :D

İlk olarak Netflixte ki ilk Türk yapımı olan ve bu yetmezmiş gibi bir de Fantastik bir yapım olması ve üstüne bir de benim en çok sevdiğim oyunculardan biri olan Çağatay Ulusoy un baş rolde olması Hakan:Muhafız dizisine başlamama neden oldu.1.sezon 10 bölüm ve Netflix'in iyi ya da kötü tarafı pek bilemiyorum o kısmını 1 sezonun bütün bölümlerini bir anda vermesi.Bir kere başlayınca hele de dizi heyecanlı gidiyorsa kesinlikle yarı da kesme imkanınız olmuyor illa ki dizinin sezon finali bölümüne kadar izliyorsunuz.

Türk dizisi olması,fantastik olması hele de tarihi bir konuda işin içinde olması ve elbette kadrosu bizleri duyurulduğundan beri fazlasıyla heyecanlandırdı o yüzden beklentim fazlasıyla büyüktü,beklenti büyük olunca daha farklı şeyler bekliyor insan ve bunu bulamayınca da elbette hayal kırıklığına uğruyor.Benim içim tam bir hayal kırıklığı oldu diyemem ama beklentimin altında kaldı diyebilirim açıkça.Çekimleri bence oldukça güzeldi tam bir İstanbul reklamı olmuş diyebiliriz Türk kültürünü ve İstanbul u tanıtmak adına oldukça iyi ama fantastik bir dizi bakımından biraz sınıfta kaldı.Konu orijinal gibi dursa da maalesef değil,konunun işlenişi ve repliklerde oldukça sıradan hatta fazlasıyla Amerikanvariydi.Süpergücü olan bir Türk kahraman olsa nasıl olurdu fikrinden bundan daha fazlası çıkabilirdi bence.Dizi kitaptan uyarlanma olduğu için bu konuda daha fazla yorum yapmak istemiyorum aslında çünkü kitabın aslında ne vardı Netflix neyi ne kadarını uyarlamayı uygun buldu bilemiyorum ama bence her şeye rağmen bu tür dizilerin devamı içinde bir şans verilmeli,izlenmeli ve desteklenmeli bu tür yapımlar :)

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis


Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Hazar Ergüçlü

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Mehmet Kurtulus

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Okan Yalabik

Hakan: Muhafiz / The Protector : Afis Ayça Aysin Turan


2 yorum:

  1. Bu dizi ile alakalı kötü yorum görmedim sanırım. Zaten Netflix'te kalite yapımların adresi oldu. Teşekkürler anlatım için.

    YanıtlaSil
  2. konu fena değil daha iyi işlense süper olurmuş ama klasik bir türk dizisinden öteye geçmemiş bence çok fazla boşluk var olayların akışında .. umarım 2. sezon daha iyi işlenir..

    YanıtlaSil

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...