4 Aralık 2018 Salı

Romantik Komedi Filmi : Love Actually

Herkese merhabalar efenim ...

Genel de her Christmas döneminde yerli ve yabancı bloggerların izlediği bir film ile karşınızdayım.Yıllardır bu filmi görüyor ama bir türlü izlemeye fırsat bulamıyordum tam da böyle bir seri yapmışken izlemenin sırası olduğunu gördüm.Kadro şahane Romantik Komedi dalında hangi oyuncuyu ararsan bu filmde konu da kendince güzel ama bilmiyorum bi tat bir şeyler eksik sanki filmde farklı karakterlerin hikayesi olduğu için midir nedir bilemiyorum ama tam ısınamadım ben filme ve beni biraz hayal kırıklığına uğrattı sanırım çok gördüğüm ve çok da popüler olduğu için gözümde yine fazla büyüttüm :/

Yılbaşı arefesinde Londra'da geçen on ayrı aşk hikayesini konu alan film, farklı karakterlere sahip kahramanlarımızın başından geçen aşk maceralarını ve onların yaşama bakışlarını da gösteriyor. Farklı karakterlerin bir şekilde birbirleriyle de bağlantılarının olması konuyu daha ilginç hale getiriyor. Kırılan kalpler, gerçekleşmeyen beklentiler, kahkahalar, şansını zorlayanlar, büyük hasar alanlar, riske girenler... Kısaca bu filmde aşka dair her şeyi bulmak mümkün...

Hugh Grant yeni seçilmiş İngiltere başkanı rolünde ofisteki ilk gününde kadrosunda çalışan görevli genç kıza aşık olur.
Yazar rolünde izlediğimiz Colin Firth kendisini aldatan karısını yeni terk etmiş, kırılan kalbini onarmaya çalışırken İngilizce bile bilmeyen güzel bir İtalyan kıza (Lucia Moniz) tutuluyor. 
Mutlu bir evliliği olan bir kadını canlandıran Emma Thampson ise sürekli kocasının kendisini terk edeceğinden şüphelenmektedir. 
Dul bir baba rolünü başarıyla canlandıran Liam Neeson ise oğluyla iletişim kurmaya çalışmaktadır. 
Mark rolündeki Andrew Lincoln ise gizlice en iyi arkadaşının karısına olan aşkını yaşamaktadır

AÅŸk Her Yerde - Love Actually 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...