Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : The Third Charm

Herkese merhabalar efenim...

Bir dizi nasıl çok güzel başlanılıp nasıl finale doğru mahvedilir ve Seo Kang-Joon Oppa ya nasıl kıyılır adlı bir proje ile karşınızdayım.16 bölümlük olan diziye ben 2 ayın sonunda en fazla 14 bölüm kadar dayanabildim ve son 2 bölümü izleyemedim çok nadir bir şekilde olsa da yarım bıraktım çünkü artık arşivde paslanmaya başlamıştı bu post.Bir lise aşkının 3 defa hayatları boyunca nasıl ayrılıp daha sonra nasıl barıştıklarını anlatan bir serüven ilk ikisi idare ederdi ama ben üçüncüsüne dayanamadım :/

Konusu:
Dizi, 20’li yaşlarında tanışan ve birbirlerin tam zıttı kişiliklere sahip bir çiftin 12 yıl süren ilişkisini konu almaktadır.

Karakterleri:
Seo Kang-Joon dizide 20 yaşındaki bir üniversite öğrencisi olan On Joon-Young karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, mükemmel bir şekilde planladığı rutinlerinden asla sapmayan titiz birisidir. Modayı umursamadığı için her zaman gözlük takan ve kot pantolon, beyaz çorap, lekesiz spor ayakkabı giyen bir öğrencidir. Katıldığı ilk kör randevusunda tanıştığı Young-Jae (Esom) ile çıkmaya başlar.

Esom dizide 20 yaşındaki bir kuaför asistanı olan Lee Young-Jae karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri duygusal, spontane ve dürüst birisidir. Annesiz ve babasız büyüdüğü için abisi ile birlikte zor bir çocukluk dönemi geçirmiştir. Her daim birbirlerine göz kulak olup, birbirlerine güvendikleri abisi ile birlikte yaşamaktadır. Hayali, bir gün zengin olmaktır. Bu yüzden, üniversiteye gitmek yerine bir kuaförde asistan olarak çalışmaya karar verir. Bir gün, arkadaşı aracılığı ile katıldığı bir kör randevuda kendisinin tam zıt karakteri olan Joon-Young (Seo Kang-Joon) ile tanışır.

Yang Dong-Geun dizide Lee Young-Jae’nin (Esom) abisi olan Lee Soo-Jae karakterini canlandırmaktadır.

Lee Yoon-Ji dizide Lee Young-Jae’nin (Esom) en yakın arkadaşı olan Baek Joo-Ran karakterini canlandırmaktadır.

The Third Charm-P2.jpg

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…